Re: Braki magnezu na DO

From: "J'an W'erbinski - hello from kill file :-\)" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Braki magnezu na DO
Date: Tue, 28 May 2002 10:02:38 +0200

Użytkownik "sava van tricht" <s...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:acvco1$do2$1@news.gazeta.pl...
> w takim razie ta dieta zmierza do piramidki zywieniowej. bo przeciez
> ograniczenie bialka do minimum i zwiekszenie weglowodanow to nic innego
jak
> zmniejszenie jaj, miesa, ryb , serow na korzysc warzyw i owocow. a
przeciez
> na poczatku idea tego zywienia byla inna.

Otóż to!
Ciekawe, że obecnie jestem bardziej "optymalny" od tutejszych wyznawców tej
sekty. Przyjmuję obecnie mniej niż 1 g węglowodanów na gram wagi ciała. Nie
wiem ile to jest waga należna, ale jeżeli przyjmuję mniej niż 1g, to chyba
jest mniej niż 2g na kg wagi należnej?

Wynika z tego, że chorego pacjenta, któremu stan sie pogorszył po przejściu
na optymalną zalecono to, co wiadomo od dawna: zbliżenie do normalnego
żywienia. Przyjmowanie większej ilości węglowodanów. Toż to są herezje!! :-)

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl
Strona prywatna w trakcie budowy http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/

/