Re: Braun na prezydenta Gdańska!

Data: 2019-01-27 21:02:18
Temat: Re: Braun na prezydenta Gdańska!
Od: Ilona <i...@u...net>

On 2019-01-27 20:48, Kviat wrote:

> No i czar RN jako nie przeciwników homoseksualistów prysł :)
>
> Napiszesz coś jeszcze o tym, że nie macie nic przeciwko homoseksualistom?

Biedroń sie nawrócił a nawet pokajał i w akcie skruchy uczcił katoliczke.
https://niezalezna.pl/82720-wielka-pomylka-biedronia
-uczcil-nie-czarownice-ale-katoliczke-zabita-przez-p
rotestantow

// nawet feministki, doceniły

https://natemat.pl/218255,takiej-nagrody-robert-bied
ron-jeszcze-nie-dostal-przyznaly-mu-ja-wspolczesne-c
zarownice