Brawo Hofman !

91. Data: 2015-04-23 01:41:53

Temat: Re: Brawo Hofman !
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

news:1r1f3rpd3s6yt$.oiqrr7host5$.dlg@40tude.net...
> [...]
t...

> Mylisz się.

Nie myli się. Mało który przestępca jest tak wyrachowany
i kalkuluje sobie co się mu opłaca a co nie. Tak może się
dziać w przestępstwach gospodarczych, ale nie morderstwach.
Tam większość ludzi liczy na to, że nie zostanie złapanych
i ujdzie im przestępstwo na sucho, dlatego rodzaj kary jaka
się należy za przestępstwo jest bez znaczenia jeśli wierzysz
że nikt ci tej kary nie będzie wymierzał.

92. Data: 2015-04-23 01:42:24

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, mój drogi, pozbawić życia to każdy głupi i byle oprych potrafi.

Ja chyba jednak nie umiałbym.

93. Data: 2015-04-23 07:19:54

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>Ja chyba jednak nie umiałbym.

Mimo żeś głupi, no cały misterny plan poszedł fpizduł.

94. Data: 2015-04-23 13:15:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Apr 2015 07:19:54 +0200, Ghost napisał(a):

> Mimo żeś głupi, no cały misterny plan poszedł fpizduł.

Oczywiście głupi skłamał.
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

95. Data: 2015-04-23 14:52:47

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik zdumiony napisał:
> Hofman: planuję złożyć projekt ustawy ws. przywrócenia kary śmierci

Ble, ble, ble.
Gojcowo prawdopodobnie podpisało kilka konwencji, konkordat itd.
Więc taki projekt jest guano wart, gra pod publike.

Generatory pseudolosowe a Germanwings/WTC9/11 i inne wydarzenia
Judeofaszyzm
Przekazywanie pozytywnych emocji via zapach potu
O co chodzi w Konwencji?
Noga w drzwiach