Brawo Hofman !

71. Data: 2015-04-21 06:51:48

Temat: Re: Brawo Hofman !
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 06:48, LeoTar pisze:

> Jeżeli dostarczanie wiedzy uważasz za niebezpieczne to istotnie nadajesz
> się do życia tylko w ciemnogrodzie i tam powinieneś zakończyć swój
> żywot. Lubisz żyć w gównie to sobie żyj ale pozwól żyć innym, którzy z
> takiego gówna chcą się wyrwać. Nikt Ci nie dał prawa narzucać innym
> Twojego niewolniczego widzenia świata.

uuu, ciezka noc za toba

--
gazebo

72. Data: 2015-04-21 06:52:12

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> udalo mi sie nie zwymiotowac

Takie słabe masz nerwy? :-)

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://www.leotar.friko.pl/

73. Data: 2015-04-21 06:53:41

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> uuu, ciezka noc za toba

Wręcz przeciwnie... i pospałbym jeszcze. :-)

74. Data: 2015-04-21 06:56:02

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 06:52, LeoTar pisze:

> Takie słabe masz nerwy? :-)

jak rozumierm to wszytko co zlego spotkalo cie w zyciu to wina twoich
rodzicow, ktorzy cie nie wybzykali, moze chociaz sie zachwycali jaka
sliczna kupke robisz

--
gazebo

75. Data: 2015-04-21 06:57:24

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 06:53, LeoTar pisze:

> Wręcz przeciwnie... i pospałbym jeszcze. :-)

a snili ci sie rodzice czy corka, ktora cie pobudza?

--
gazebo

76. Data: 2015-04-21 07:11:31

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-20 o 20:33, LeoTar pisze:

> Nie są mi znane żadne utopie, które objaśniałyby podstawę na której
> miałyby być osadzone. Ja pokazuję metodę umożliwiającą zbudowanie
> społeczeństwa bezklasowego. Objaśniam skąd biorą się nierówności między
> członkami społeczeństwa. Moja utopia jest budowana na dobrowolnej
> współpracy a nie na współpracy wymuszonej ekonomicznym batem.

co ty jeszcze wymyslisz na uzasadnienie swoich inklinacji?

--
gazebo

77. Data: 2015-04-21 07:50:44

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> co ty jeszcze wymyslisz na uzasadnienie swoich inklinacji?

Czyżbyś zazdrościł mi pomysłowości i wszechstronności?

I jakie moje inklinacje masz na myśli?

78. Data: 2015-04-21 07:53:23

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> a snili ci sie rodzice czy corka, ktora cie pobudza?

Nie miewam snów - śnię na jawie.

A córka/i istotnie pobudzają mnie ale do jeszcze wydajniejszej pracy.
Nie tylko, zresztą, one.

79. Data: 2015-04-21 07:56:35

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> jak rozumierm to wszytko co zlego spotkalo cie w zyciu to wina twoich
> rodzicow, ktorzy cie nie wybzykali, moze chociaz sie zachwycali jaka
> sliczna kupke robisz

Nie mam żadnego żalu do moich rodziców. Dali mi wszystko na co ich było
stać i stworzyli podwaliny pod moje wyzwolenie.

Co do reszty Twoich złośliwości poradzę: daruj sobie.

80. Data: 2015-04-21 09:31:15

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 07:50, LeoTar pisze:

> Czyżbyś zazdrościł mi pomysłowości i wszechstronności?
>
> I jakie moje inklinacje masz na myśli?

czyzbym, jesli myslisz, ze moja lagodna natura uchronilaby cie przed
konsekwencjami to bardzo sie grubo mylisz, a inklinacje? kiedys pewien
czlowiek optujacy za (wg mnie rowniez wynikajaca z jakichs skrzywien)
karami cielesnymi niepomiernie sie zdziwil jak mu powiedzialem, ze skoro
nie chce sie dostosowac do mojego zdania to mu zleje dupe pasem, tobie
by pomoglo?

--
You said: my sex, my bed.

Generatory pseudolosowe a Germanwings/WTC9/11 i inne wydarzenia
Judeofaszyzm
Przekazywanie pozytywnych emocji via zapach potu
O co chodzi w Konwencji?
Noga w drzwiach