Brązowa farba godna polecenia ?

1. Data: 2006-05-19 11:18:08

Temat: Brązowa farba godna polecenia ?
Od: ".bk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoraś z Was może wskazać farbę godną polecenia w kolorze czekoladowego
brązu ??

Chodzi mi o taką ładną czekoladkE .... :)
(taka jak maja murzynki)

Mam ciemne włosy.

2. Data: 2006-05-19 11:44:57

Temat: Re: Brązowa farba godna polecenia ?
Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 May 2006 13:18:08 +0200, .bk wrote:

> Czy ktoraś z Was może wskazać farbę godną polecenia w kolorze czekoladowego
> brązu ??
>
> Chodzi mi o taką ładną czekoladkE .... :)
> (taka jak maja murzynki)

jesli do ciala, to ja tez poprosze ;] taka mleczna czekoladke ;}

piatkowo :}

--
Boska
http://magdee.blox.pl

3. Data: 2006-05-19 11:48:08

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

bk <j...@o...pl> napisał(a):

> Czy ktoraś z Was może wskazać farbę godną polecenia w kolorze czekoladowego
> brązu ??

Należy udać się do fryzjera korzystającego z produktów Welli i kazać sobie
zrobić czekoladowy brąz, po prostu.

--
JoP

4. Data: 2006-05-19 18:32:19

Od: ".bk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Murzynki maja inna strukture włosa, im prawie zawsze wychodzi ładny kolor,
ale wiem ze jest mozliwy do uzyskania taki odcien brazu-czekoladki dla do
uzyksania - wiadzialam :D
...ale nie wiem w jaki sposob

5. Data: 2006-05-19 18:34:23

Od: ".bk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Należy udać się do fryzjera korzystającego z produktów Welli i kazać sobie
> zrobić czekoladowy brąz, po prostu.
>
> --
czemu Welli ?! - szczerze powiem, ze wole Loreala albo Goldwella (w salonach
fryzjerskich). Po Welli bardzo kreca mi sie włosy.

...ale chcialam sama cos sobie tym razem polozyc!

6. Data: 2006-05-20 08:46:18

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

.bk wrote:

> czemu Welli ?! - szczerze powiem, ze wole Loreala albo Goldwella (w
> salonach fryzjerskich). Po Welli bardzo kreca mi sie włosy.

B robię od lat i nigdy mnie nie zawiodła, a czekoladowy brąz Welli, jaki
mam od jakiegoś czasu, to chyba najfajniejszy kolor, jaki miałam.

> ...ale chcialam sama cos sobie tym razem polozyc!

A to nie poradzę, nie lubię ani paćkania, ani ryzyka.

--
JoP

7. Data: 2006-05-20 09:03:03

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Jolanta Pers"
<j...@N...com.pl> mówiąc:

>A to nie poradzę, nie lubię ani paćkania, ani ryzyka.

Nieznaszsie. Paćkanie jest fajne. :)

Agnieszka (spaćkowana)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

8. Data: 2006-05-20 09:06:47

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak wrote:
> Nieznaszsie. Paćkanie jest fajne. :)

Przy minimalnych zdolnościach manualnych, tak. Ja raczej miałabym łazienkę
do malowania, wannę do wymiany i ze trzy różne odcienie na głowie.

--
JoP

9. Data: 2006-05-20 10:41:37

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>Przy minimalnych zdolnościach manualnych, tak. Ja raczej miałabym łazienkę
>do malowania, wannę do wymiany i ze trzy różne odcienie na głowie.

Co do zdolności manualnych to po 15 latach nabiera się niejakich,
natomiast odcienie fajne som. Tak sobie przynajmniej tłumaczę. ;-)

Agnieszka (cieniowana naturalnie wertykalnie)

10. Data: 2006-05-20 12:50:21

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> napisał/a w

> Ja raczej miałabym łazienkę do malowania, wannę do wymiany i ze
> trzy różne odcienie na głowie.

Przypomina mi się moja ciotka zapytana o refleksy na włosach. Popłoch
w oczach, spojrzenie w lustro i stwierdzenie, że o cholera, nie
domalamowało się gdzieniegdzie.

--
mips

"Właśnie skończyłem dietę 14-dniową.
I jedyne co straciłem, to dwa tygodnie"
Garfield

Katalog męskich fryzur poszukiwany!
Mikrodermabrazja Bielendy - wrażenia
przepis na maskę odchudzającą na uda/pupę/brzuch
Krem do twarzy dla faceta, ale UWAGA !!!
makijaż permanentny-pytanie