Bru[tal]natne lewactwo w POwszechnym natarciu ;)

11. Data: 2020-06-10 00:44:29

Temat: Re: Bru[tal]natne lewactwo w POwszechnym natarciu ;)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Gadowski gada...
> Karon trafia...
> ---
> Ten Karon jakis dziwny jest. Jak osmiorniczka na czatach.
> Mam PO nim POsmak piachu POd POwiekami, jeszcze siem od-sloni.
> Do Gada juz przywyklem. Choc moze gra na nast sejm i ma plecy.

100/100

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

12. Data: 2020-06-10 00:45:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> //i to tez... znamienne... i jak zwykle, znakomite... :)
>
> Wieczór Autorski prof. Andrzeja Nowaka - O elitach dawnych i
> współczesnych (Klub Ronina)
>
> https://www.youtube.com/watch?v=GHUrhDne6eE

Nowak OK. Jak najbardziej.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

13. Data: 2020-06-10 00:47:59

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-10 00:40, m...@g...com wrote:
> [...]
> Mam PO nim POsmak piachu POd POwiekami, jeszcze siem od-sloni.
> Do Gada juz przywyklem. Choc moze gra na nast sejm i ma plecy.

Wyczuwam instynktownie skutki edukacji z lat 90-dziesiatych...
_Musisz_ , zatem, zaczac od tego... od odklamania przeinaczonych pojec...

https://wiedzaspoleczna.pl/pojecia-podstawowe/

//to tylko pietnascie odcinkow, po kilkanascie minut..

https://youtu.be/lR-afur-gro

14. Data: 2020-06-10 01:01:39

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-10 00:47, Izaura wrote:

> [...]
>
> https://wiedzaspoleczna.pl/pojecia-podstawowe/
>
> //to tylko pietnascie odcinkow, po kilkanascie minut..

//i oblesnemu levactwu, tez siem poleca... (w konspiracji...).

https://www.youtube.com/watch?v=lR-afur-gro&list=PLg
VGQIw0qklRJa6fyo2Fml6RPfu2X8dYR

15. Data: 2020-06-17 22:17:11

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Do Gada juz przywyklem. Choc moze gra na nast sejm i ma plecy.

Wyczuwam instynktownie skutki edukacji z lat 90-dziesiatych...
Pudlo ;) Instynkt ciem zawodzi czyli dochodzom do glosu bledy
mentalne twoje wlasne. Np. reinkarnacja ;P

16. Data: 2020-06-18 04:27:26

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-17 22:17, m...@g...com wrote:

> Wyczuwam instynktownie skutki edukacji z lat 90-dziesiatych...
> ---
> Pudlo ;) Instynkt ciem zawodzi czyli dochodzom do glosu bledy
> mentalne twoje wlasne. Np. reinkarnacja ;P

To, jesli przejoles odruchy kulturowe od babc i dziadkow,
uksztaltowanych jeszcze za sanacji, to nie powinienes odczuwac tego
niepokojacego napiecia, podczas prezentacji pana Krzysia...

17. Data: 2020-06-18 06:47:22

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
Nadal pudlo ;P
Do POkoju duszy "wystarczy" wiara w Chrystusa ;)
Ale prawdziwa chrzescijanska a nie zgnostyzowana
jakas ;P

18. Data: 2020-06-18 23:22:44

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-18 06:47, m...@g...com wrote:
> [...]
> Nadal pudlo ;P
> Do POkoju duszy "wystarczy" wiara w Chrystusa ;)
> Ale prawdziwa chrzescijanska a nie zgnostyzowana

Mistycy, tez w Chrystusa wierzom...

//tu pan Piotr z Australii o tym:

https://youtu.be/le7GGth-bjM

19. Data: 2020-06-26 05:43:58

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Mistycy, tez w Chrystusa wierzom...
---
Mistycyzm chrystianistyczny
a gnostycyzm demonski to
zupelnie rozne sprawy
"Zle duchy tez w Boga wierzom i drzom"

20. Data: 2020-06-26 23:09:00

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/06/2020 o 12:26, m...@g...com pisze:
> [...]
nie zylbys gdyby nie oni, nie masz szacunku do samego siebie, i to jest
intrygujace, kto ci to zrobil bo na pewno nie oni

--
gazebo

Brunatne lewactwo w POwszechnym natarciu ;P
Nie licząc godzin i lat :-)
A w Europie...
Niebieskoocy
Szczepienia