Bruk debowy jak klasc ..

71. Data: 2010-10-25 00:02:18

Temat: Re: Bruk debowy jak klasc ..
Od: "moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

?mam pytanko wrote:

> " Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówienia."

Nie ma czegoś takiego jak "prawo" do niewywiązania się z umowy.
Oczywiście mogą się jakoś wywinąć z nierealizowania zamówień, ale prawem to
bym raczej tego nie nazwał.

moon

72. Data: 2010-10-25 10:30:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Oct 2010 02:02:18 +0200, moon napisał(a):

> Nie ma czegoś takiego jak "prawo" do niewywiązania się z umowy.
> Oczywiście mogą się jakoś wywinąć z nierealizowania zamówień, ale prawem to
> bym raczej tego nie nazwał.
>
> moon

Jednak wypowiedzieć umowę można - w przewidzianym w niej terminie.

73. Data: 2010-10-31 13:41:22

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-25 02:02, moon pisze:

> Nie ma czegoś takiego jak "prawo" do niewywiązania się z umowy.

A gdzie ty tu widzisz umowę?

> Oczywiście mogą się jakoś wywinąć z nierealizowania zamówień, ale prawem
> to bym raczej tego nie nazwał.

Tadzio chciał napisać, że jak mu zbraknie towaru to nie zrealizuje
zamówienia.

--
pozdr. Jerzy

74. Data: 2010-10-31 13:44:09

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-22 19:32, mam pytanko pisze:

> " Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówienia."
>
> Jak to rozumieć?- zastrzegam sobie, że od odpowiedzi
> będzie zależało, czy w http://trawki.pl/ coś kupię.

Zastanów się czy warto kupować od kogoś kto nie zna prawa, nie potrafi
pisać poprawnie po polsku i liczyć do pięciu (sześciu).
;-)

--
pozdr. Jerzy

75. Data: 2010-11-01 16:25:20

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Zastanów się czy warto kupować od kogoś kto nie zna prawa, nie potrafi
> pisać poprawnie po polsku i liczyć do pięciu (sześciu).
> ;-)

Hejka. Zamiast wdawać się w jakieś łamańce słowne lepiej skorzystać z
wiedzy mądrzejszych, którzy juz dawno wymyślili stosowna formułę i napisać:
oferta ważna aż do wyczerpania zapasów. No chyba, że Tadek ma kogoś na
indeksie i takiemu oczywiście nie zrealizuje zamówienia. ;-)
Pozdrawiam schematycznie Ja...cki

76. Data: 2010-11-01 20:22:00

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma czegoś takiego jak "prawo" do niewywiązania się z umowy.
> Oczywiście mogą się jakoś wywinąć z nierealizowania zamówień, ale prawem
> to bym raczej tego nie nazwał.
:)
Zamówienie to jeszcze nie umowa.
Twoje prawo zamówić u mnie gruszki na wierzbie
ale niestety nie jestem w stanie zrealizować takiego zamówienie.
Ja ponadto określam jak mają być zapakowane roślinki,
ile może być w ich paczce zapakowanych, jaki jest koszt wysyłki takiej
paczki.
Następna sprawa to paczki pobraniowe jest taka opcja ale naprzykład w
sezonie trudno mi określić kiedy będę miał czas na ich zapakowanie
bo pakowane są one na końcu , po zapakowaniu paczek na zaksięgowane wpłaty.
Jeżeli ktoś nie akceptuje warunków określonych w podsumowaniu
to nie dyskutuję i odstępuję od realizacji takiego zamówienia i jest to
te prawo do niezrealizowania zamówienia.
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/

77. Data: 2010-11-01 20:29:23

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-31 14:41, JerzyN pisze:

> A gdzie ty tu widzisz umowę?

> Tadzio chciał napisać, że jak mu zbraknie towaru to nie zrealizuje
> zamówienia.

:)
To też nie ma problemu jeżeli wpłata jest w krótkim okreśie po dokonaniu
zamówienia ale niektóre transakcje są bardzo rozciągnięte w czasie i
upływa nawet kilka tygodni czy miesięcy zanim wpływają pieniądze i wtedy
może się zdarzyć,ze czegoś już nie ma

78. Data: 2010-11-01 20:39:15

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-31 14:44, JerzyN pisze:

> Zastanów się czy warto kupować od kogoś kto nie zna prawa, nie potrafi
> pisać poprawnie po polsku i liczyć do pięciu (sześciu).
> ;-)
:)
Twoje prawo u mnie kupić albo nie kupić
a ja również mam prawo Tobie sprzedać albo nie sprzedać.
Jeśli potrafisz to udowodnij, że mylę się.
Określę Tobie stan wyjściowy : jestem rolnikiem i sprzedaję rośliny
wyprodukowane w swoim gospodarstwie rolnym.

79. Data: 2010-11-01 22:10:07

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-01 21:39, Tadeusz Smal pisze:

> :)
> Twoje prawo u mnie kupić albo nie kupić
> a ja również mam prawo Tobie sprzedać albo nie sprzedać.
> Jeśli potrafisz to udowodnij, że mylę się.
[...]

Się mylisz , sam nie wiesz co napisałeś w punkcie 4 własnego Regulaminu.
:-P
--
pozdr. Jerzy

80. Data: 2010-11-02 00:09:51

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-01 23:10, JerzyN pisze:

> [...]
>
> Się mylisz , sam nie wiesz co napisałeś w punkcie 4 własnego Regulaminu.
> :-P
:)
Aby poznać co jest napisane w punkcie 4
musiałbyś mieć uprawnienia administratora strony
:))))

Roslina wysoko pomysl na
Opryskiwacz jaki
kosiarka ręczna