Brzydki zapach z pępka

1. Data: 2006-02-06 09:48:11

Temat: Brzydki zapach z pępka
Od: "Daniel" <d...@S...abratronik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Co moze byc powodem brzydkiego zapachu z pępka? Pępek nie jest taką dziurką
jak to zwykle widać a lekko wystaje.

pozdro
Daiel

2. Data: 2006-02-06 09:50:27

Temat: Re: Brzydki zapach z pępka
Od: JSK <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel wrote:
> Hej
>
> Co moze byc powodem brzydkiego zapachu z pępka? Pępek nie jest taką dziurką
> [...]
Może to zabrzmi nieco ordynarnie, ale pępek trzeba czasami dokładnie myć...
Bo potrafi się tam nagromadzić różnego paskudztwa cała masa.

3. Data: 2006-02-06 11:29:39

Od: Janusz <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel wrote:

> Hej
>
> Co moze byc powodem brzydkiego zapachu z pępka? Pępek nie jest taką dziurką
> [...]

Niezwykle trudno jest dostac lekarstwo na te dolegliwosc ale poszukaj moze
bedziesz mial szczescie, nazywa sie MYDLO i WODA

4. Data: 2006-02-06 13:47:49

Od: "Daniel" <d...@S...abratronik.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niezwykle trudno jest dostac lekarstwo na te dolegliwosc ale poszukaj moze
> bedziesz mial szczescie, nazywa sie MYDLO i WODA

Akurat to nie ma nic wspolnego z brakiem higieny. Osoba, ktora cierpi na te
dolegliwosc jest zaj... higieniczna !
Czekam wciaz na jakies konkrety od lekarzy a nie nawiedzonych maniakow
usenetu.

5. Data: 2006-02-06 14:58:51

Od: Yoja <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel napisał(a):
> Hej
>
> Co moze byc powodem brzydkiego zapachu z pępka? Pępek nie jest taką dziurką
> jak to zwykle widać a lekko wystaje.

Nie ma innej możliwości, jest to nagromadzony "brud".
Może patyczek do uszu i spirytus i dokładne przemycie każdego zakamarka.
No i po każdym umyciu się porządnie pępek osuszyć, to się nie będzie
paskudzić.

ps: podejrzeważ, że to wnęczności tak smierdzą i smród uchodzi przez pępek?

Pozdrawiam

Agata

6. Data: 2006-02-06 21:00:40

Od: Janusz <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel wrote:

> [...]
> dolegliwosc jest zaj... higieniczna !
> Czekam wciaz na jakies konkrety od lekarzy a nie nawiedzonych maniakow

Po maniacku bede sie upieral przy swoim. Jak nie ma jatrzacej sie rany, jak
czysta, sucha skora, to nie ma co smierdziec. Po prostu nie myje zafaldowan
skory tak gleboko jak zapocony brud siedzi.

7. Data: 2006-02-06 22:47:13

Od: "Ewka" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel" <d...@S...abratronik.pl> napisał w
wiadomości news:ds7616$pvh$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Hej
>
> Co moze byc powodem brzydkiego zapachu z pępka? Pępek nie jest taką
dziurką
> jak to zwykle widać a lekko wystaje.
>
> Myć, myć i jeszcze raz myć.
Ewka

8. Data: 2006-02-07 08:22:18

Od: "Daniel" <d...@S...abratronik.pl> szukaj wiadomości tego autora

nowe poszlaki:

Zapach przypomina ten, ktory czasem pojawia sie w miejscu przeklucia ucha.
Brzuch nie byl przekluwany. Nieprzyjemny zapach jest nawet po bardzo dlugiej
kapieli w wannie.

9. Data: 2006-02-07 09:20:42

Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

Daniel napisał(a):
> [...]
> Brzuch nie byl przekluwany. Nieprzyjemny zapach jest nawet po bardzo dlugiej

Mydło + woda + trochę chęci, żeby mechanicznie wyczyścić pępek.
Samo odmoczenie nie wystarczy...

--
Paweł Muszyński

10. Data: 2006-02-07 15:05:59

Od: "news.tpi.pl" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy to mozliwe,
Przyszło mi do głowy cos takiego jak uchylek Meckela, ktory moze byc
przetoką miedzy jelitem a wlasnie pepkiem.
Normalnie jest to tylko uchylek jelita ale podobno zdarza sie ze pozostaje
niezamknieta czest moczownika od strony pępka.
Nie wiem czy cos takiego mogłoby "przesmierdnac" przez skore :)
Co Wy na to??
ŁukaszW

Okulista GDANSK
wszy łonowe