Budowa dłoni

1. Data: 2006-10-13 22:12:53

Temat: Budowa dłoni
Od: "news" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy są różnice budowy dłoni meskich i żeńskich? Czy różnica długości palców
serdecznego i wzkazującego świadczy o płuci?

2. Data: 2006-10-13 22:39:39

Temat: Re: Budowa dłoni
Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy różnica długości palców serdecznego i wzkazującego świadczy o
> płuci?
^^^^^

o czym?

3. Data: 2006-10-14 00:57:36

Od: marcin <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

news wrote:
> Czy są różnice budowy dłoni meskich i żeńskich? Czy różnica długości palców
> serdecznego i wzkazującego świadczy o płuci?

a co to jest pluc???????? ROTFL
marcin

4. Data: 2006-10-14 08:27:30

Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

news wrote:
> Czy są różnice budowy dłoni meskich i żeńskich? Czy różnica długości
> palców serdecznego i wzkazującego świadczy o płuci?

Nigdy nie pamietalem "user friendly" nazwa palcow :)

Ale te obok tego srodkowego maja rozna dlugosc u oby plci, chyba wynik
wiekszego stezenia progesteronu (?) w czasie ciazy. Bylo na discovery. Nawet
sprawdzalem z dziewczyna i faktycznie.

5. Data: 2006-10-14 10:22:32

Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Papkin*, która zaskrzeczała:

> [...]

> wiekszego stezenia progesteronu (?) w czasie ciazy. Bylo na discovery. Nawet

Z badań brytyjskich wyszło, że im niższy stosunek długości palca
wskazującego do serdecznego, tym większe osiągnięcia sportowe kobiety.
Z kolei Kanadyjczycy odkryli, że taki niższy stosunek długości
wskazujący/serdeczny świadczy o większej skłonności do agresji fizycznej
(nie słownej czy ogólnie wrogiego usposobienia).
Taki niski stosunek jest charakterystyczny (częściej spotykany) dla
facetów, ale nie świadczy o płuci. Uważa się, że zależy on od działania
testosteronu w okresie prenatalnym. Panowie o względnie dłuższym palcu
wskazującym mają być ponoć bardziej podatni na depresję.

Palec wskazujący to ten drugi licząc od kciuka, a serdeczny to czwarty.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

elastopatia
HBS /HCV- trwałość wirusa
Okulista?
blokada
PANODINUM - potrzebna szczepionka dla mojej coreczki