Bulgotanie w zlewie

1. Data: 2010-01-31 20:38:56

Temat: Bulgotanie w zlewie
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mieszkam w 19 piętrowym bloku,i jestem po remoncie mieszkania. W
kuchni mam przeniesiony zlew i niestety teraz mam problem ,ponieważ gdy ktoś
spuszcza wodę z góry u mnie słychać dosyć głośno bulgotanie w zlewie łącznie
z przykrym zapachem ze zlewu. Zlew jest podłączony do pionu kanalizacji rurą
50 ok.3m długości zakręconą trzema kolankami. Proszę o poradę czy można
jakoś zaradzić i zlikwidować ten problem. W pionie jest w porządku bo
wezwałam hydraulików i spręzyną 10m przepychali kanalizację, myślałam że to
pomoże ale niestety nic nie zmieniło.
Będę wdzięczna za porady bo jest to dosyć uciążliwe.
Ewa

2. Data: 2010-01-31 21:17:31

Temat: Re: Bulgotanie w zlewie
Od: "maincoon" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> myślałam że to pomoże ale niestety nic nie zmieniło.
> Będę wdzięczna za porady bo jest to dosyć uciążliwe.

Na dachu odpowietrzenie pionu nie zamarzło?

3. Data: 2010-01-31 22:18:25

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" <e...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> pomoże ale niestety nic nie zmieniło.
> Będę wdzięczna za porady bo jest to dosyć uciążliwe.

Od góry nie ma drożności instalacji - brak bądź utrudniony kontakt z
atmosferą - podczas spuszczania wody następuje zassanie wody z twojej gałęzi
i wtedy otwarcie syfonu i smród z kanalizacji - czyli dostęp do atmosfery
kanalizacja uzyskuje przez twój zlew. Prócz smrodu może być niebezpieczne
przeniknięcie gazów grożących wybuchem.

4. Data: 2010-02-01 10:12:54

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa napisał(a):
> pionie jest w porządku bo wezwałam hydraulików i spręzyną
> 10m przepychali kanalizację, myślałam że to pomoże ale
> niestety nic nie zmieniło.
To co to za hydraulicy, że nie zorientowali sie że jest
problem nie z zatkaną instalacją tylko z jej odpowietrzeniem?

Często bywa też tak, że u Ciebie może być problem.
Długa wąska rura kanalizacyjna do zlewu, na pewno ma fi 50 a
nie 32? Może ona napełniać sie też cała wodą i zasysać wodę
z syfonu. Tak teoretyzuję.
> Będę wdzięczna za porady bo jest to dosyć uciążliwe.
Jakiś zarządca tam jest?
Zgłosić mu problem najlepiej na piśmie, z sugestią że
instalacja jest źle odpowietrzana.
--
Krzysiek

5. Data: 2010-02-01 10:28:13

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof 45" <m...@v...pl> wrote in message

POTRZEBNA EKIPA DO ODŚNIEŻENIA DACHU I WYWIETRZNIKÓW.

6. Data: 2010-02-01 11:59:18

Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

> Na dachu odpowietrzenie pionu nie zamarzło?

Raczej zasypało.
Zawsze tak było, czy tylko zimą?
W takim wieżowcu, to drobniejsze błędy projektowe i wykonawcze mogą
doprowadzić do takich efektów, nawet jak wywiewka jest drożna.

________MAT_______

7. Data: 2010-02-01 17:25:21

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 Jan 2010 21:38:56 +0100, Ewa napisał(a):

> [...]
> jakoś zaradzić i zlikwidować ten problem. W pionie jest w porządku bo
> wezwałam hydraulików i spręzyną 10m przepychali kanalizację, myślałam że to

Przede wszystkim - trzeba sprawdzić odpowietrzenie piony na dachu, bo to
może świadczyć o tym,że na samej górze pion jest zatkany.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

8. Data: 2010-02-02 16:24:43

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> myślałam że to pomoże ale niestety nic nie zmieniło.
> Będę wdzięczna za porady bo jest to dosyć uciążliwe.

Serdecznie dziekuję za wszelkie sugestie i porady , prawdopodobnie pomoże
sprawdzenie i odpowietrzenie instalacji
Ewa

9. Data: 2010-02-02 17:43:03

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa napisał(a):
> Serdecznie dziekuję za wszelkie sugestie i porady ,
> prawdopodobnie pomoże sprawdzenie i odpowietrzenie
> instalacji
To w sytuacji gdy problem Twój okaże sie długoterminowy.

W specyficznych sytuacjach i możliwościach technicznych
można Twoją instalacje kanalizacyjną do zlewozmywaka
przedłużyć i zakończyć napowietrzaczem.
Efekt będzie taki, że łatwiej powietrze dostanie sie do
instalacji przez napowietrzacz, niż przez syfon w
zlewozmywaku. On działa tylko w jedną stronę, więc na
zewnątrz przez niego nic sie nie wydostanie.
Gdyby nie pomógł. to można zastosować dwie szt.

Na ostatnim rysunku, masz mniej więcej pogląd jak by to
mogło wyglądać.
http://42.pl/u/26vj

Powodzenia
--