By-pass'y - jaki status pracownik/bezrobotny korzystniejszy ?

1. Data: 2008-02-05 12:37:51

Temat: By-pass'y - jaki status pracownik/bezrobotny korzystniejszy ?
Od: "universis" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam skierowanie na operację typu by-pass. Mieszkam i pracuję teraz w U.K. , ale
na operację chcę przyjechać do Polski bo do wiedzy i umiejętności lekarzy w UK
mam wiele zastrzeżeń. Jak można przewidywać po takiej operacji mogę dostać
status rencisty. W obu przypadkach - pracując w UK jak bedąc zarejestrowanym
jako bezrobotny w Polsce nie zapłacę za tą operację jednak status rentowy może
się różnić. Moje pytanie : Jak mam postąpić - zrezygnować z pracy w UK i
przenieśc się do Polski czy też nic nie zmieniać i jako pracujący w UK zrobić
operację w Polsce ?.

2. Data: 2008-02-05 18:09:56

Od: Mamak z Galicji <mamakzgalicji@[SPAM_DUPA]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

universis pisze:
> W obu przypadkach - pracując w UK jak bedąc zarejestrowanym
> jako bezrobotny

Jak można pracować i być bezrobotnym jednocześnie?

Mamak z Galicji

3. Data: 2008-03-29 21:56:08

Od: Janusz Pawłowski <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamak z Galicji napisał(a):

> Jak można pracować i być bezrobotnym jednocześnie?

Z racji że nie mam stałego dostępu do intenetu to rzadko tu zaglądam i
myślałem że do tego czasu będzie przynajmniej jedna odpowiedź na temat,
ale okazuje się że się pomyliłem, przy czym odpowiedź
"Mamak'a z Galicji " uznaję że jest nie na temat. Mamak - jeśli
czytanie textu ze zrozumieniem przychodzi Ci z trudem to może w ogóle
nie odpowiadaj na żadne listy bo to tylko niepotrzebne zapychanie
grupy niepotrzebnymi bajtami niepotrzebnych informacji. Z twojego
postu przebija bardziej złośliwośc jak chęć udzielenia pomocy w
temacie. Po prostu jak czegoś nie wiesz to lepiej siedzieć cicho
w kącie, sprawiawiając tylko wrazenie idioty - niż napisać takie
zdanie jakie napisałeś by rozwiać wszelkie wątpliwości.

Do swojej złośliwości użyłeś wygodnej do tego frazy :

> W obu przypadkach - pracując w UK jak bedąc zarejestrowanym
> jako bezrobotny

ale jak byś naprawdę chciał mi pomóc to byś nic tu nie cytował,
a do odpowiedzi sugerował byś się tytułem postu i raczej frazą :

> Jak mam postąpić - zrezygnować z pracy w UK i przenieśc się do Polski

Ok - to tyle odnośnie mojej "riposty"- i przepraszam grupę za dłużyznę,
ale nie wytrzymałem nerwowo.

Niniejszym ponawiam pytanie : Co mam zrobić - zrezygnować z
pracy w U.K. i zarejestować się jako bezrobotny w Polsce, czy też
utrzymać status pracującego w U.K.

4. Data: 2008-03-29 22:14:36

Od: Janusz Pawłowski <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2008-03-30 18:37:49

Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Mar, 00:14, Janusz Pawłowski <u...@w...pl> wrote:

> [...]
>
> Niniejszym ponawiam pytanie : Co mam zrobić - zrezygnować z
> pracy w U.K. i zarejestować się jako bezrobotny w Polsce, czy też

Trochę dziwne pytanie; rozumiem, że czeka Cie operacja wstawienia
bypassów i zastanawiasz się,czy poddać sie jej w GB jako pracujący
tam, czy w Pol. jako bezrobotny.
Kandydat do takie operacji na ogól nie nadaje się do pracy. Jeżeli
pracujesz legalnie [ a nie ma powodu, żeby w GB pracować na czarno]
, to jesteś uprawniony do świadczeń z tamtejszego ubezpieczenia, kt są
na pewno wyższe niż zasiłek w PL
Szpitale w ang nie gorsze niż polskie i nie trzeba "załączników",
problemem moze być czas oczekiwania na operacje - zorientuj się gdzie
krócej, sądzę, że w GB, ale nie mam pełnych informacji
.Ale najlepiej omów sprawe z lekarzem, kt Cię prowadzi - nie znamy
żadnych szczegółów.

6. Data: 2008-03-30 19:32:47

Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

universis pisze:
> [...]
> mam wiele zastrzeżeń. Jak można przewidywać po takiej operacji mogę dostać
Bzdura kto Ci takie głupoty naopowiadał, znam ludzi po by-passach, sam
jestem po bardziej skomplikowanym zabiegu na sercu i dalej pracuję.

> [...]
> przenieśc się do Polski czy też nic nie zmieniać i jako pracujący w UK zrobić
Co do reszty to niestety Ci nie pomogę, wg mnie wygląda to tak, albo
naciągniesz NFZ i polską kardiologię, albo zapłacisz za zabieg. Czy w
U.K. nie ma czegoś takiego jak UBEZPIECZENIE od tego i tamtego?
Wiele zdrowia.
Pozdrawiam.
JacekG.

7. Data: 2008-03-31 16:17:59

Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Mar, 21:32, "JacekG." <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>
> Bzdura kto Ci takie głupoty naopowiadał, znam ludzi po by-passach, sam
> jestem po bardziej skomplikowanym zabiegu na sercu i dalej pracuję.

Oczywiście, CABG = bypassy robi się by przywrócić pacjentowi do
zdrowie,{ czyli równiez Zdolność do pracy} nie licz na rente,
chyba ,ze jesteś pilotem odrzutowca, nurkiem głebinowym lub tp
Okres niezdolności do pracy po takiej opracji to kilka 3-6 miesięcy -
zależnie do zawodu. Jak nie masż zaufania do Brytów do poszukaj
polskich lekarzy - jest ich mnóstwo w GB

Pytanie teoretyczne.
Ból żeber
Dlaczego mamy zaufać lekarzom, którzy odmawiaj? pomocy potrzebuj?cym ich pomocy
do badania INR na czczo?
TK zatok - pytanie w/z z wynikiem