Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować

31. Data: 2009-06-16 21:18:43

Temat: Re: Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować
Od: "Mustafa" <M...@B...xx> szukaj wiadomości tego autora

> kto ma mi dokopywać? żydzi i niemcy?

Ty masz tak wyprany mózg, że nawet nie widzisz jak już cię kopią
Taki mały przykład:
Kiedyś byliśmy ŚWIATOWYM eksporterem cukru.
Potem za "tuskoliberałów" cukrownie wykupili niemcy a jak Janowski ich
bronił to zrobili z niego "głupa" podając jakieś prochy.
Minęło 10 lat i zgadnij skąd IMPORTUJEMY cukier - tak tak - właśnie od
niemców.

32. Data: 2009-06-16 21:41:27

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mustafa wrote:
> Nie będę komentował twoich bredni.
> Weź parę dni urlopu i jedź zwiedzić ten kraj nie od strony centrów
> handlowych tylko od tej gdzie żyje zdecydowana większość tego
> społeczeństwa. Sprawdź jak żyją, na co ich stać i jakie są ich
> problemy. Wyleczysz się z patrzenia na sytuację kraju przez pryzmat 5%
> społeczeństwa z kilku dużych miast.

jakbyś zobaczył miasteczka francuskie tak z 40 lat temu to też byś sie
schwycił za głowę.

W każdym kraju sa ludzie żyjący w dostatku i ludzie żyjący skromnie, popatrz
na mapę PKB zobaczysz sobie gdzie jesteśmy i już wszystko ci się upożadkuje
albo jesteś taki sam mundry jak doradcy Kaczorów a wtedy nic ci nie pomoże.

33. Data: 2009-06-17 07:55:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Jun 2009 23:18:43 +0200, Mustafa napisał(a):

> [...]
> bronił to zrobili z niego "głupa" podając jakieś prochy.
> Minęło 10 lat i zgadnij skąd IMPORTUJEMY cukier - tak tak - właśnie od

I od Czechów.

34. Data: 2009-06-17 07:57:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Jun 2009 23:09:17 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> kto ma mi dokopywać? żydzi i niemcy? Jak ktos mnei kopnie to polak katolik
> najszybciej.

Głaszczę Cię po tej niemądrej główeńce.
Polka katoliczka

35. Data: 2009-06-17 07:59:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Jun 2009 23:05:42 +0200, Mustafa napisał(a):

> słyszałem i tam byłem za harcerskich czasów - rodem jestem z niedaleka - ale
> nie o Michniowie piszę
> takich miejsc jest w Polsce mnóstwo

Wiem, wiem.

> Wątpię żeby się przekonał nawet jak mu dokopią - w telewizji mu wytłumaczą
> jak ma myśleć

Ciekawe, co ten typ zrobi, jak nie będzie działać TV i nie będzie miał kto
dyktować...
Czyżby groziło mu wtedy samodzielne myślenie?
:-D

36. Data: 2009-06-17 07:59:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Jun 2009 22:59:49 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> na razie to my wykupujemy ich niemieckie ziemie i mieszkania.

Taaaaak?

37. Data: 2009-06-17 08:05:24

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Wiem, wiem.

> Ciekawe, co ten typ zrobi, jak nie będzie działać TV i nie będzie
> miał kto dyktować... Czyżby groziło mu wtedy samodzielne myślenie?
> :-D

wy też macie swoje Faszystowsko narodowe TVP nie płaczcie a i zawsze wam
mogą łysi kumple w glanach przynieść jakieś gazetki odbite na powielaczu.

Bo gu dzięki sam myślę i widzę.

38. Data: 2009-06-17 09:45:48

Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

> Lupisz, kupisz - ze sprzedaży wypadają klasyczne żarówki o mocy >=100W
> oraz wszelkie matowe, mleczne, kolorowe itp. W 2012 - wszystkie żarówki i
> halogeny.
> T.

Z tego co czytałem to jednak nie kupię

http://www.budujemydom.pl/component/option,com_remos
itory/Itemid,0/func,download/id,3603/chk,0938be64c52
cdd1f8cda294d4efc50eb/

Pozdr
J23

39. Data: 2009-06-17 09:47:23

Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to zamontuj oprawy halogenowe...

Halogenowe czeka podobny los
http://www.budujemydom.pl/component/option,com_remos
itory/Itemid,0/func,download/id,3603/chk,0938be64c52
cdd1f8cda294d4efc50eb/
Pzdr
J23

40. Data: 2009-06-17 09:54:54

Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mandaty, większa akcyza. Tylko patrzeć jak sobie przypomną o podatku
> katastralnym. Muszą coś zrobić bo zostaje im albo pożyczyć gdzieś
> pieniądze, tylko że chyba nikt im już nic nie chce pożyczyć. Albo
> dodrukować pieniędzy, na to UE się nie zgodzi. Było budować dom? Ktoś
> niedawno wynajął 100 metrowe mieszkanie w przedwojennej kamienicy. 8 zł
> z metra czynszu płaci. Właściciel zadowolony bo pustych mieszkań w Łodzi
> stoi bardzo dużo. On też bo mieszkanie bardzo ładne. Wszystko co w nim
> zrobił to pomalował. Sam się uziemiłeś a teraz jęczysz.

Trochę przesadziłeś.
Stracić to na 100% nie strace na moim domku.
A za granica byłem jeszcze przed uniowstąpieniem i generalnie to wolę
Polskę.
No może i przepierdzielili troche tej Polski - no ale po diabła nam jeszcze
dodatkowi unijni złodzieje skoro mamy swoich - całkiem niezłych.
Niech się raczej złodziejstwa i łapownictwa czepią zamiast wymyślać
durne przepisy. Jak tak dalej pójdzie to ludziom do alkowy będą zaglądać.

Pzdr
J23

Łasice na poddaszu
Jak przegotować mleko na kuchence indukcyjnej ?
Jak w koncu jest z zarowkami "tradycyjnymi" w UE
Oprawki halogenowe tłoczone vs. odlew
gres na zewnątrz bez fugi - dobry pomysł?