trawy ozdobne

141. Data: 2003-05-06 10:57:54

Temat: Re: Było: trawy ozdobne, Są: byliny
Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości
news:b983ab$gei$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

> Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> napisał w
> wiadomości news:b9832g$fvs$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ależ bardzo prosimy:-))))
>
> To może są też chętni na goryczki?
>
> Jeśłi jakieś łatwe w uprawie, to ja baaaaaaaaaaaaaardzo chętnie;-)

Z pewnością łatwa, bo te bardziej wyrafinowane padły, a ta G.
acaulis - bezłodygowa, jeśli się nie mylę, wysiała się na znacznej
powierzchni. I jest ładna - ciemnoniebieska :). Liście błyszczące,
zimozielone. Kwitnie wiosna i jesienią (przynajmniej u mnie).
Bogusław popraw, jeśli coś namieszałam :).

No to masz Basiu u mnie goryczkę i Vancouver ;)

Aha,..znalazłam dziwnego fiołka o strzępiastych liściach. Kto to
zacz? V. pedata?

Z pozdrowieniami, Maria

142. Data: 2003-05-06 11:05:37

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> napisał w
wiadomości news:b98487$khm$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> zimozielone.
>
> No to masz Basiu u mnie goryczkę i Vancouver ;)

A, myślałam, ze może o inną chodzi:-( Acaulis zupełnie przypadkiem mam:-))),
tak że dziękuję, na pewno będą inni chętni.

Pozdrawiam, Basia.

143. Data: 2003-05-06 11:10:16

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> napisał w
> wiadomości
>
> To może są też chętni na goryczki?
:)

> Pewnie że są. Wymienię goryczki za śnieżniki.
> Gabi

A jakie masz? Bo ja też mam :) Mniejsza - zapisuję Cię na
goryczkę.

Z pozdrowieniami, Maria

144. Data: 2003-05-06 11:12:40

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Maria Maciąg
> To może są też chętni na
> goryczki?
> Bogusław, czy u Ciebie one też tak się sieją bez opanowania? :)
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Niektóre tak, ale w tym roku u mnie ucierpiały :-(
Wymarzły mi białe i łososiowe :-(
:-) Bogusław

145. Data: 2003-05-06 11:13:13

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:b983ab$gei$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Łatwe??? To ja też. :-)))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

To dla mnie zaszczyt ;) Będziesz się tak nisko pochylał, aby je
podziwiać? :).

Z pozdrowieniami, Maria

146. Data: 2003-05-06 11:14:01

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Basia Kulesz
> Jeśłi jakieś łatwe w uprawie, to ja baaaaaaaaaaaaaardzo chętnie;-)
> Pozdrawiam, Basia.

Tak jak przylaszczki :-)
:-) Bogusław

147. Data: 2003-05-06 11:16:31

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski

> Łatwe??? To ja też. :-)))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Goryczki pod winoroślami to profanacja goryczek :-)
:-) Bogusław

148. Data: 2003-05-06 11:28:09

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...
> Niektóre tak, ale w tym roku u mnie ucierpiały :-(
> Wymarzły mi białe i łososiowe :-(
> :-) Bogusław

To wielka szkoda :(. U mnie tez sporo wymarzło, nawet ta
tybetańska :(.
Ale...to mamy czego znowu szukać :))

Z pozdrowieniami, Maria

149. Data: 2003-05-06 11:43:56

Temat: Odp: Było: trawy ozdobne, Są: byliny
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg <m...@c...prv.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b98551$o5k$...@n...news.tpi.pl...

> To dla mnie zaszczyt ;) Będziesz się tak nisko pochylał, aby je
> podziwiać? :).
One zdaje się mają dość intensywne kolory? Przynajmniej te które całe lata
temu w Pieninach widywałem takie były. :-)
I choć wzrok mam już skiepszczony to jeszcze ładne zawsze dojrzę. ;-)))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

150. Data: 2003-05-06 11:48:14

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Maria Maciąg
> [...]
> zimozielone. Kwitnie wiosna i jesienią (przynajmniej u mnie).
> Bogusław popraw, jeśli coś namieszałam :).

Chciałaś napisać że jesienią powtarza kwitnienie :-)
:-) Bogusław

Sadzonkowanie bylin
Mam
pędraki listnika