Bzdurne odpowiedzi !-PODZIĘKOWANIA DLA GRUPOWICZÓW !!!

1. Data: 2003-09-01 13:52:30

Temat: Bzdurne odpowiedzi !-PODZIĘKOWANIA DLA GRUPOWICZÓW !!!
Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystkim którzy wzieli udział w dyskusji !!!!
Za słowa krytyki i pochwały,
Tych którzy rozumieli i tych co nie byli w stanie zrozumieć
Wszystkie odpowiedzi były mile widziane i dzięki nim dowiedziałam się nawet
o sobie parę rzeczy o których nie miałam pojęcia :-)))))
Wszyscy odwiedzamy tą grupę w jakimś celu i życzę wszystkim aby na swoje
pytania mieli tyle odpowiedzi co ja.
Czy ta dyskusja czemuś służyła i każdy może wyciągnąć z niej wnioski dla
siebie?! To pytanie pozostawiam bez odpowiedzi !
Pozdrawiam,
Edyta

1. Data: 2003-09-01 14:01:42

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

a <news:bivj0g$ihs$1@nemesis.news.tpi.pl> kapusta <Edyta> rzecze
smutnie:

> Dzięki wszystkim którzy wzieli udział w dyskusji !!!!
> Za słowa krytyki i pochwały,

ktoś cię chwalił?

--
Kiedy byłem młody spotkałem dobrą wróżkę. Zaproponowała mi że mnie obdarzy
albo dobrą pamięcią, albo wielkim członkiem. Dzisiaj już sam nie pamiętam

1. Data: 2003-09-01 14:16:34

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> albo dobrą pamięcią, albo wielkim członkiem. Dzisiaj już sam nie pamiętam

Nie i niema wniosków :-)))
Ale co się nagadano, fiu, fiu!

:-)))
ett

1. Data: 2003-09-01 14:58:11

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

a <news:bivkdr$of0$1@news.onet.pl> kapusta <eTaTa> rzecze smutnie:

> Nie i niema wniosków :-)))
> Ale co się nagadano, fiu, fiu!

a wnioski..
(qrcze, napisałem 'wnisoki' i poprawiłem,
ale zadziwiajaco czesto mam tę samą literówkę) ;)
gdzies po drodze się pojawiały
tu i ówdzie
to greg, to marsel, to niezbecki - silne pióra
czy tam kto tam
temat wszak znany i z rodzaju tych 'wiecznych'
co to był i będzie zawze i wszędzie.

a przy okazji fiufiania - wróciła 'ninka pierdolinka'.
nawet się ucieszyłem.
w końcu to twarda kobitka i lubi danymi sie posługiwać
co mi sie bardzo podoba
(może to jest tak, ze podobają sie przeciwieństwa?) ;)
ale jakoś chyba zejszła na psy
bo rzuca generaliami
zza wielkiej wody

a tycztom wyrósł na wojownika! ;)
z księdzem sie da gadać, jak nie wyczynia tych hocków nicklocków
pyzol, eva,bacha,mania - jak zawsze dobra literatura. i mądra.
(czasami babska, ale to dobrze)
nawrocki - pomysły dobre, gorzej czasem ze składnią
enni - celnie, rzeczowo
sławek, amnesiak - z chęcia umoczyłbym pyska w pianie w tym towarzychu
wzajemnej adoracji i platonicznej miłości (do sokratejskiej logiki);))
silvio m - nie rozszyfrowałem do końca, ale się zbiżam ;)
zielsko - mało danych, wrażenie pozytywne
duch - brat po poglądach na oko, niekiedy gmatwa ;)
viadro - specjalista od mocnego uderzenia
ulast - oniryczno, liryczna postać, bije ciepłem
tris v bis - o dobrze, o tak, trafnie
kruzel - łagodna gra słów i pytania. dobry chłop.
turyński - kat na idiotów, chciałbym poczytać czasem nieco mniej
mentorskiego.

więcej grzechów nie pamiętam
pominąłem wiele, jak kto chce
to moge prywatnie opieprzyć ;)

tyś - poza konkursem ;)

nie bijta

--
zerknij człowiecze
mózg ci uciecze

1. Data: 2003-09-01 15:05:13

Od: "Marsel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>a <news:bivkdr$of0$1@news.onet.pl> kapusta <eTaTa> rzecze smutnie:

>a przy okazji fiufiania <...>
>nie bijta

no popatrz, popatrz.. jako podobnie myslimy..
kurcze, a bylem pewien, ze jestes "niewasko porabany" (&copy;cbnet)
;-)

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-09-01 15:18:28

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

a <news:03090117051355@polnews.pl> kapusta <Marsel> rzecze smutnie:

> no popatrz, popatrz.. jako podobnie myslimy..
> kurcze, a bylem pewien, ze jestes "niewasko porabany" (Ccbnet)

a wszystko zgodnie z moja teorią
że poznanie kogos w usenecie
jest trudne.
;))

prosta teoria, a jak się sprawdza!

--
trener.blog.pl

"Projektujemy w kółko, poprawiamy na okrągło, budujemy bez kantów"

1. Data: 2003-09-01 15:29:56

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Edyta" w wiadomości news:bivj0g$ihs$1@nemesis.news.tpi.pl napisal(a):

> Dzięki wszystkim którzy wzieli udział w dyskusji !!!!

Czytaj: cholercia, nie tak miala sie rozwinac sytuacja!

;-)))))

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-09-01 15:42:39

Od: Paweł Niezbecki <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg
<o...@o...pl>

> Czytaj: cholercia, nie tak miala sie rozwinac sytuacja!
>
> ;-)))))

Hm, a jak?

P.

1. Data: 2003-09-01 16:15:10

Od: "jbaskab" <j...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <p...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> Greg
> <o...@o...pl>

> Hm, a jak?

według oklepanego, starego schematu:

"veni vidi vici" :D

z pozdrowieniami
Aska

1. Data: 2003-09-01 16:54:34

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" w wiadomości news:bivmn0$1ua9$1@news2.ipartners.pl napisal(a):

> nie bijta

W sumie ciekawe. Moznaby stworzyc taka "liste referencyjna" - nowi
mogliby na niej poznac opinie na temat piszacych i dowiedziec sie kogo
wiekszosc poleca, a przed kim radzi uciekac ;-) Chociaz z drugiej strony
nie wiem, czy nie doprowadziloby to do uprzedzen lub zbytniego kredytu
zaufania przyznawanego poszczegolnym osobom. Inna mozliwosc to juz taka
ciekawostka, ale to musialoby sie laczyc ze spotkaniami. Moznaby napisac
jak sie widzi osobe w sieci, a pozniej scharakteryzowac w kilku slowach
osobe poznana osobiscie. Tyle tylko, ze tutaj tez watpliwy moze byc
obiektywizm ;-)

No i ja tez prosze - bez rekoczynow! ;-P

dostalam wypowiedzenie
schizofrenia
Bzdurne odpowiedzi!
kobieta-modliszka?