Re: CCC- opinie

From: "Maga" <h...@i...org.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: CCC- opinie
Date: Mon, 14 Apr 2003 20:05:26 +0200

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b7f20n.3vvfkbn.1@misiczka.com...
> Czy któraś z Was kupiła/ nosi buty kupione w CCC. Wypatrzyłam tam ładne
> klapki, ale nie wiem, czy oni sprzedają solidne produkty.
> czekam na Wasze opinie :-)
>
> pozdrawiam cieplutko
> misiczka z Wrocławia
>
> --
> http://indiansummer.blog.pl
Do niedawna firma ta uchodziła w moich oczach za dość hałowatą, mało mieli
butów ze skóry, ale uważam, że teraz się poprawili. Zimą kupiłam sobie u
nich ładne botki, nie rozpadły się jeszcze choć właściwie całą zimę w nich
chodziłam i w ogóle są bardzo fajne. No a niedawno nabyłam półbuciki,
pierwsze moje buty które są wkładane i nigdzie mi nie odstają ani nie
klapią, i do tego bardzo ładne. Teraz mi się podobają sandałki. Pewnie, że
nie ma co tego porównywać z jakimiś drogimi firmami, no ale jest to obuwie
na moją kieszeń i jak na te ceny to naprawdę ok.
Maga