CD Alimentów..... juz po...

1. Data: 2005-03-10 12:41:25

Temat: CD Alimentów..... juz po...
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cóż.... najprościej skitować - z każdej strony
d*pa z przodu :)

Sprawę odroczono do 14. nast. miesiąca.
Teściowie przyszli oboje a za wsparcie moralne
robił im ich starszy synalek. Było 3:1.
Troche byli oburzeni, a sam sprawca kłopotów
wysłał nawet do sądu elaborat faksem. Niemniej fat
pozostał faktem - nie płacił, miał juz jeden wyrok
za niealimentację i dalej nic.
Sedzina spokojnie acz zdecydowanie ich
uświadomiła, że w takim przypadku to jedyne
rozwiązanie by zabezpieczyc byt dziecka. Ja
wyjaśniłam, że nie chcę forsy od nich, tylko od
niego, ale juz nie mam mocy, by się dogadać a
czekać więcej nie będę.
Pierwszy pękł teść - stwierdził, zę jak jego syn,
za którego mu wstyd nie bedzie płacil, to on
bedzie płacił 150 zł. Matka troche się poszarpała,
bo usiłowała przekonać sąd, że synuś płacić
obiecał, ale w ostateczności się zgodzila płacić,
jakby się mu odwidziało jednak.
Najlepszy był teks teściowej "Mój syn odebrał to
jako wstretne uderzenie w niego poprzez nas" -
mitoman durny, jakby w ogóle komuś się chciało
jeszcze jego osobą d* sobie zawracać.
W każdym razie..... on obiecał przesyłać wpłaty a
ja obiecałam poczekać do 14. W tym czasie komornik
ma pokazać co przychodziło i kiedy od stycznia
2004 (bo do mnie doszły 3 wpłaty tylko - 36 zł, i
2 razy po 118 zł).
I na tym stanęło.
I obiecałam im, że jak zacznie wpłacac pieniądze
to wycofam te sprawę.
Jak przyszłam nawet mi nie odpowiedzieli na Dzień
dobry. Jak wychodziłam teściowa uscisnęła mi dłoń
na pożegnanie a teść pogadal chwilkę stwierdzając,
że nie ma żalu, bo mądrze zrobiłam i mnie rozumie.
I teraz mam na sercu o jakieś 3 tony mniej.
Mam nadzieję, że dupek zacznie płacić i nie będę
musiała juz sie z nimi w sądzie szarpać. I
obiecałam im też, że jak juz sie to zakończy, to
tak jak wczesniej mówiłam - bedą mogli sie
zobaczyc z Weroniką. Acz adresu swojego i tak im
nie podałam. Za dobrze pamietam jeszcze co potrafi
mój były mężuś.

Eulalka

2. Data: 2005-03-10 12:43:48

Temat: Re: CD Alimentów..... juz po...
Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

>I obiecałam im, że jak zacznie wpłacac pieniądze
>to wycofam te sprawę.

Nie radzę......bo się znów powtórzy...zrobiłaś dużo,więc dokończ
konsekwentnie..a jak chce dawać forsę niech oddaje swoim rodzicom,za to ,że
płacą alimenty...dziadkowie to dobry płatnik:) a przynajmniej będziesz miała
spokój:)Niestety takie życie,jak do tej pory kręcił to kręcic będzie
dalej...a jak ma honor to rodzicom odda:)
pozdrawiam
ania i michał 3,5

3. Data: 2005-03-10 12:50:48

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 10 Mar 2005 13:41:25 +0100, Eulalka <e...@w...pl> pisze:

>Cóż.... najprościej skitować - z każdej strony
>d*pa z przodu :)
[...]

>Eulalka

Gratuluje postawy, wytrwałości i jaj (w każdym związku
jest ktoś, kto musi je mieć). Mogę sobie wyobrazić, jak
przykre jest stawanie przed sądem i ten cały ekshibicjonistyczny
cyrk. Ale w sądach to norma - 90% spraw przed sądami cywilnymi
to sprawy wewnątrz rodziny. I nie ma w tym nadzwyczjnego ani
dziwnego, że do wyegzekwowania praw swojego dziecka trzeba
poprosić sąd. To naprawdę zupełnie normalne - po to te sądy
są, tak jak lekarz do leczenia grypy.

pozdrawiam serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

4. Data: 2005-03-10 12:54:59

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania napisał:

> [...]
> płacą alimenty...dziadkowie to dobry płatnik:) a przynajmniej będziesz miała

No - niestety istnieje takie ryzyko.
Powiedziałabym nawet, że 99%, że po pierwszych 2-3
wpłatach nic wiecej się nie pojawi. Dlatego
[poczekam do nastepnej rozprawy i ustalę to w
sądzie. Niech mają świadomość, że jak tylko wpłaty
od niego ustaną, to ich pozwę. Na to się zgodzili
juz dziś, że jak on nie bedzie placił, płacić będą
oni.

Eulalka

5. Data: 2005-03-10 12:55:13

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty Eulalka mnie niestety
powstrzymują:
>... Na to się zgodzili
> juz dziś, że jak on nie bedzie placił, płacić będą
> oni.

A jak nie, to się im zabierze prawo jazdy (coś piąte przez dziesiąte w
trójce dzisiaj słyszałem).

puchaty

6. Data: 2005-03-10 12:58:24

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sedzina spokojnie acz zdecydowanie ich
> uświadomiła, że w takim przypadku to jedyne
> rozwiązanie by zabezpieczyc byt dziecka.

e tam te marne grosze ?? no w sklai roku to nawet duza suma sie nie nazbiera ,
ale ok rozumiem walczyć o swoje trzeba , a na kieszonkowe dla małej starczy (
bo bytu taką sumą na jaką zgodził sie placić teść nie zabepieczysz ;)

> [...]
> bedzie płacił 150 zł. Matka troche się poszarpała,
> bo usiłowała przekonać sąd, że synuś płacić
> obiecał, ale w ostateczności się zgodzila płacić,

czyli teściowie wiecej rozumieją niz ich synalek - dobre i to .;)

> I obiecałam im, że jak zacznie wpłacac pieniądze
> to wycofam te sprawę.

tak szybko bym takich pochopnych deklaracji nie składala - obac jak bedzie
placił , dajmy na to przez rok, dwa potem mozna pomyśleć o wycofaniu

> obiecałam im też, że jak juz sie to zakończy, to
> tak jak wczesniej mówiłam - bedą mogli sie
> zobaczyc z Weroniką.

a to trochę nieładny szantaż ;) ale to tylko moja opinia, zeby nie było ;) Jak
wszystko oki to zobaczą wnuczkę jak nie oki to nie ;)

>Acz adresu swojego i tak im
> nie podałam. Za dobrze pamietam jeszcze co potrafi
> mój były mężuś.
>
> Eulalka

adres jak zechca to i tak moga się dowiedzieć , nie takie trudne ;) ja ojcu
swojemu nie podawałam a i tak zawsze wiedzial hehehe ;)

podzdrawiam o oby obylo sie bez szarpania ( szczerze mowiąc za taką kwote nie
warto tracić nerwów - ale oczywiście co zrobisz Twoja sprawa , jak mowiłam tp
tylko moja opinia )

pozdrawiam

Aska

7. Data: 2005-03-10 13:05:38

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:

> A jak nie, to się im zabierze prawo jazdy (coś piąte przez dziesiąte w
> trójce dzisiaj słyszałem).

Daj spokój - ja ugodowy człowiek jestem, nic im
nie chcę zabierać.
Można się ze mną dogadać, pod warunkiem nie
szantożowania tudzież przystawiania broni do głowy
- wtedy się wkur*iam i nie daj Panie ze mną walczyć :)

Eulalka

8. Data: 2005-03-10 13:07:09

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> bedzie płacił 150 zł. Matka troche się poszarpała,
> bo usiłowała przekonać sąd, że synuś płacić
> obiecał, ale w ostateczności się zgodzila płacić,

Takie porządne ludzie a takiego trutnia wychowali...

puchaty

9. Data: 2005-03-10 13:13:34

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aska napisał:

> [...]
> bo bytu taką sumą na jaką zgodził sie placić teść nie zabepieczysz ;)

No wiesz... teść 150 i teściowa 150. Zasądzone
miałam 330. aległości uzbierało się z odsetkami
prawie 4 tys. zł - lepiej mieć niz nie mieć.

> a to trochę nieładny szantaż ;) ale to tylko moja opinia, zeby nie było ;) Jak
> wszystko oki to zobaczą wnuczkę jak nie oki to nie ;)

To nie szantaż - to fakt. Nie widzieli jej od
ponad 5 lat, bo tatus wyczyniał takie cyrki, o
ktorych Ci się nie śniło. Ma ograniczoną władzę, a
ja instynkt samozachowawczy. Tesciowie wiele lat
trzymali jego stronę i biernie pomagali więc
trzymałam sie z daleka.

> adres jak zechca to i tak moga się dowiedzieć , nie takie trudne ;) ja ojcu
> swojemu nie podawałam a i tak zawsze wiedzial hehehe ;)

A mnie śledził 6 mies. zanim na mnie trafił he,
he.... Wiesz... chyba o róznych rzeczach gadamy.

> podzdrawiam o oby obylo sie bez szarpania ( szczerze mowiąc za taką kwote nie
> warto tracić nerwów - ale oczywiście co zrobisz Twoja sprawa , jak mowiłam tp
> tylko moja opinia )

Szarpię się o kilka tysięcy zł za dwa lata bedzie
w sumie kilkanaście. Sorki - nie śpie na forsie i
wiem jak ją wydać.

Eulalka

10. Data: 2005-03-10 13:19:20

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:

> Takie porządne ludzie a takiego trutnia wychowali...

Pozornie.
Nie wychowywali go. ajęci byli pracą. Jednego syna
wychowywała jedna babcia, drugiego druga.
Przyjeżdżali raz na 2 tygodnie w odwiedziny -
daleko mieli - z Żabianki do Sopotu Wyścigi. I tak
od 2 do 12 roku zycia.

Eulalka

czasowy znik
CD.. Alimenty od dziadków...