CD Alimentów..... juz po...

31. Data: 2005-03-20 21:08:48

Temat: Re: CD Alimentów..... juz po...
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kolorowa napisał:

> Nie mów! Nixe i Eulalka???

A cio? Nie wolno?

Eulalka ;)

32. Data: 2005-03-20 21:18:45

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka pisze:

> A Twoje osobiste wycieczki w stronę N. są obrzydliwe. Cokolwiek wiesz
> o jej życiu porywatnym powinieneś trzymać mordkę w kubeł.

Sęk w tym, że nie wie kompletnie nic. Albo mu się tylko wydaje, że wie.
Z tego właśnie względu, fakt przetwarzania owych "informacji" publicznie,
świadczy o ... i tu właściwie urwę myśl, którą chciałam przekazać, świadoma,
iż pan Artur dysponuje swoim osobistym prawnikiem, którym lubi wymachiwać w
chwilach zdenerwowania :->

--
PozdrawiaM

33. Data: 2005-03-20 21:45:32

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kolorowa <v...@a...pl> napisał(a):

> Nie mów! Nixe i Eulalka???

Jezu, no dawajcie takie w nowych wątkach, bo człowiek musi się kopać
przez jakieś dziwne wątki, żeby się czegoś o koleżankach dowiedzieć...
Fpi... ;>

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

34. Data: 2005-03-20 21:49:11

Od: "Artur Sokolowski (JNET)" <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Zgrabnie wycielas druga czesc wypowiedzi, ktora nie pasowala do tego co
chcialas napisac.
Przypominam, ze napisalem:

"Z drugiej strony jednak (po lekturze archiwum), mam uzasadnione
podejrzenia, ze trafilas na dupka."

> P.s. Pytanie retoryczne - wiesz ile kosztuje utrzymanie dziecka ?

Odpowiedz brzmi: tak.

A.

35. Data: 2005-03-20 22:02:58

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nixe napisał:

> [...]
> przekazać, świadoma, iż pan Artur dysponuje swoim osobistym prawnikiem,
> którym lubi wymachiwać w chwilach zdenerwowania :->

Jakis Buzdygan nam sie trafił. Zlinczuja nas za przywleczenie :(
Nic to - bedzie okazja, by przy drinku sobie pogadać ;)

Eulalka

PS. Mentalność to coś mało reformowalnego.

36. Data: 2005-03-21 18:08:05

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Sokolowski (JNET)" <a...@j...net> napisał w wiadomości
t003.jasien.net...

> [...]
> chcialas napisac.
> Przypominam, ze napisalem:

> "Z drugiej strony jednak (po lekturze archiwum), mam uzasadnione

No i co z tego, że napisałeś ? Całe szczęście, że trafiła na dupka, bo gdyby
było inaczej on mogłby miec uzasadnione obawy, że jego pieniądze nie są
inwestowane w dziecko. Czyli wracamy do komentowanego przeze mnie punktu
wyjścia.
Wycięłam, bo ja nie komentowałam Twojego stosunku do Eulalki i jej byłego,
ale komentowałam ogólny stosunek do kobiet pobierających alimenty na
dziecko, który można było zaobserwować w Twojej wypowiedzi

> Odpowiedz brzmi: tak.

To znaczy - ile ?

A jakie są średnie alimenty w Polsce zasądzane od ojca dziecka na rzecz tego
dziecka w płatne do rak matki ?

Monika

37. Data: 2005-03-21 19:03:15

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Artur Sokolowski (JNET) napisał:

> Przypominam, ze napisalem:
>
> "Z drugiej strony jednak (po lekturze archiwum), mam uzasadnione
> podejrzenia, ze trafilas na dupka."

Zajmij Ty się, chłopie, własnym życiem a nie żyjesz moim.

Eulalka

38. Data: 2005-03-21 23:12:39

Od: "Artur Sokolowski (JNET)" <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Na moje oko cztero-pieciokrotnie nizsze niz wynika to z potrzeb do
normalnej egzystencji.
Po co ten egzamin?

A.

39. Data: 2005-03-22 18:51:51

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Sokolowski (JNET)" <a...@j...net> napisał w wiadomości
t003.jasien.net...

> Na moje oko cztero-pieciokrotnie nizsze niz wynika to z potrzeb do
> normalnej egzystencji.
> Po co ten egzamin?

Po to, żebyś zrozumiał, ze jeśliby jakakolwiek matka nie "inwestowała"
alimentów od ojca w dziecko, to musiałaby z własnej kieszeni pokrywac nie
80% potrzeb dziecka tylko 100%. Zatem podejrzenia, że matka nie inwestuje
alimentów w dziecko (tylko np. w siebie) jest pozbawiona sensu.
A ty powielasz takie poglądy, uznając je za słuszne.

Monika

40. Data: 2005-03-22 18:58:42

Od: EDI <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Sokolowski (JNET) napisał(a):
> Na moje oko cztero-pieciokrotnie nizsze niz wynika to z potrzeb do
> normalnej egzystencji.
> Po co ten egzamin?

Czyli jak? Jeśli twierdzicie że średnio to 250 zł. A trzeba by 250x5.
czyli na jedno dziecko trzeba wydać 1250 zł, żeby normalnie egzystować ?
Chyba jestem w szoku.

--
^^^Thomas Edison Corporation^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

czasowy znik
CD.. Alimenty od dziadków...
Szkoła
Dzień Kobiet