Re: CERN - obstawiajcie czy cos odkryja

1. Data: 2015-06-11 06:06:33

Temat: Re: CERN - obstawiajcie czy cos odkryja
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chwilozof pisze:
> Hihi.. Przewiduje ze CERN nic nowego nie pokaze a fizycy dziobna
> po prostu ze cos tam wyglada dziwnie i ze trzeba powtórzyc eksperymenty
wielokrotnie.
> Mozecie obstawiac kase czy ten moloch odsloni nam cuda nieznznych dotad zjawisk.
> To kolejna pulapka dla upartych ludzi wierzacych w sile ich ego.
> Co za idiotyzm tak psuc ten piekny i niegdys wolny swiat...po co to niewolnictwo
dla ludzkiej opini...

> cwf

W ten sposób próbują się "wyleczyć" z poczucia niższości wywołanego
nierozwiązanym kompleksem Edypa. Braku wiedzy o życiu nie uda się
niestety zaspokoić poprzez wywyższanie się ponad innych przez tworzenie
coraz to nowych nowotworów, czyli oszustw, które prędzej lub później
okazują się kolejną nic nie wartą wydmuszką.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

2. Data: 2015-06-11 08:40:17

Od: "Slawek [am-pm]" <s...@t...nic> szukaj wiadomości tego autora

"LeoTar" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych

> [...]
to nowych nowotworów, czyli oszustw, które
> prędzej lub później okazują się kolejną nic nie wartą wydmuszką.

A ty w kółko pieprzysz o jednym. Rozwiążesz kompleks
Edypa - i rozwiążesz wszystkie zagadki Wszechświata?

Jesteś pojebem, jakich mało, o czym dobitnie przekonałem
się na przestrzeni chyba już kilkunastu lat (doskonale znam
Twoją tfurczość, dokonania i skomplikowaną życiową historię).
I jak każdy rasowy pojeb, nie masz pojęcia, że nim jesteś.

Ta diagnoza pozostanie ważna również wtedy, gdy ja sam
okażę się pojebem.

Psychicznego zdrowia życzę - chociaż wydaje mi się, że nie
ma dla Ciebie ratunku.

--
Sławek

3. Data: 2015-06-11 10:48:38

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawek [am-pm] pisze:
> [...]

> okażę się pojebem.
>
> Psychicznego zdrowia życzę - chociaż wydaje mi się, że nie

Ponieważ zostałem przez Waści uznany za niereformowalnego pojeba racz
wysłuchać co ma do powiedzenia Bruce Lipton. Warte podejrzenia.

Bruce Lipton "The New Biology" Nowa Biologia, część 1
http://vimeo.com/13090842

Bruce Lipton "The New Biology" Nowa Biologia, część 2
http://vimeo.com/13090131

4. Data: 2015-06-11 11:09:45

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek [am-pm]" <s...@t...nic> napisał w wiadomości
> [...]
> okażę się pojebem.
>
> Psychicznego zdrowia życzę - chociaż wydaje mi się, że nie

Like
:-)

--

Chiron

5. Data: 2015-06-11 12:28:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-11 o 08:40, Slawek [am-pm] pisze:
> [...]
> okażę się pojebem.
>
> Psychicznego zdrowia życzę - chociaż wydaje mi się, że nie

Czołg!

Ewa

"Wygaszanie Polski".
O co tu chodzi?