CERSANIT czy KOLO-ceramika lazienkowa.

1. Data: 2002-01-11 08:32:16

Temat: CERSANIT czy KOLO-ceramika lazienkowa.
Od: "Tomasz Cichecki" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar kupic ceramike lazienkowa (umywalka, wanna, podwieszana miska
ustepowa). Zastanawiam sie tylko która firme wybrac. Mam do wyboru:

1) Koło - zestaw "Nowa" http://www.kolo.com.pl/home.asp
2) Cersanit - zesatw "Delfi" http://www.cersanit.com.pl/ceramika.html

Ktora z firm posiada trwalsze produkty? Cenowo Cersanit jest o kilkadziesiat
zlotych tanszy od Kola. ... a moze pomyslec nad inna firma ?

Pozdraiwam,
TomY

2. Data: 2002-01-11 08:44:51

Temat: Re: CERSANIT czy KOLO-ceramika lazienkowa.
Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Cichecki pisze:

> [...]
>
>Ktora z firm posiada trwalsze produkty? Cenowo Cersanit jest o kilkadziesiat
>zlotych tanszy od Kola. ... a moze pomyslec nad inna firma ?

W moim przypadku wybor padl na Kolo, ale podyktowany byl faktem ze
wybieralismy sposrod bialej ceramiki i wyroby cersanit maja "bielszy
odcien bieli" (niebieskawy), odcien wyrobow z Kola lepiej pasowal do
naszego pomyslu na lazienke

3. Data: 2002-01-11 09:17:15

Od: "Daniel S" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bolek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> W moim przypadku wybor padl na Kolo...............

A w moim na Cersanit, brak zastrzezen co do wyrobu, urzadzlismy lazienke i
toalete - szystko Cersanit.

pozdrawiam
daniel

4. Data: 2002-01-11 09:30:15

Od: Piotr Kania <p...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

czesc,

Chyba Cersanit. Jakosciowo podobne a tansze. Nie wiem gdzie bedziesz
kupowal ale polecam pojezdzic. Jak kupowalem wyposazenie do lazienki to
w jednym sklepie kibelek tanszy a bidet drozszy, a w drugim odwrotnie
:-)

pozdro,
/pk

5. Data: 2002-01-11 13:05:03

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam Cersanit /bardziej odpowiadal mi ich kolor/ - ale zwroc jeszcze uwage na to
ze np. muszla z Kola ma w srodku takie niewielkie wglebienia i pozniej powstaje
tam osad - zauwazylem to w kilku miejscach

6. Data: 2002-01-12 17:18:17

Od: "Zbychu" <r...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Człowieku zadajesz naprawdę nieżyciowe pytania( to najdelikatniejsze
określenie) : Kto jest stanie odpowiedzieć Ci które wyroby są trwalsze?.
Bzdura!. Przecież taki sprzęt używa sie przynajmniej 15 lat!. A więc wybierz
to co Ci się podoba wizulanie. Materiały używane do produkcji są bardzo
podobne siłą rzeczy.

nad jeziorem
nad jeziorem
Do importerow !!!