CHCĘ WIĘCEJ WŁOSÓW...

1. Data: 2006-05-08 08:16:30

Temat: CHCĘ WIĘCEJ WŁOSÓW...
Od: "ilka" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! ;)
Wybieram sie dzis do fryzjera..mam jednak dylemat,poniewaz mam dlugie raczej
proste wlosy i nie wiem jak je sciac zeby wydawalo sie ze jest ich wiecej i
zeby nie wisialy takie przyklapniete.

WYCIENIOWAC CZY SCIAC NA PROSTO?

Poprzednia fryzjerka powiedziala ze jak zetne na wlosy prosto co tez uczynilam
to bede miala ich jakby objetosciowo wiecej, bo wszystkie beda jednakowej
dlugosci..

Ale zastanawia mnie ak jest na prawde? Czy jak wycieniuje to bedzie ich
optycznie wiecej? Bo takie opinie tez mi sie obily o uszy..

Pozdrawiam

i.

2. Data: 2006-05-08 09:19:23

Temat: Re: CHCĘ WIĘCEJ WŁOSÓW...
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

ilka wrote:

> [...]
> proste wlosy i nie wiem jak je sciac zeby wydawalo sie ze jest ich wiecej i

Zalezy od tego, jaka chcesz miec docelowa dlugosc wlosow. Jesli do
ramion lub krotsze, to zdecydowanie wycieniowac u dobrego fryzjera. Z
kolei dluzsze wlosy wygladaja lepiej, jesli sciete sa dosc prosto - ale
i tak mozna zaryzykowac podciecie i wycieniowanie paru kosmykow kolo
twarzy :)

--
Beth Winter
Extenuation Collective <http://www.extenuation.net/>

3. Data: 2006-05-08 09:35:08

Od: "ilka" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki sliczne ;)
zapuszczam od jakiegos czasu wlosy i chcialabym miec do polowy plecow, jak nie
pojde do fryzjera to nawet mi to idzie tylko jak juz pojde to mi zawsze zetna
wiecej niz 1 cm, a o tyle zawsze prosze.. moze rzeczywiscie na prosto bedzie
lepiej ;) tylko jeszcze musze znalezc sposob,zeby wlosy mialy wieksza
objetosc ..

4. Data: 2006-05-08 09:59:27

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

ilka wrote:

> [...]
> lepiej ;) tylko jeszcze musze znalezc sposob,zeby wlosy mialy wieksza

To lepiej popracowac odpowiednia pianka, isc spac z mokra glowa albo
podkrecac u nasady lokowka :) No i zmienic fryzjera, bo jak sie nie
sluchaja, to za co biora pieniadze?

5. Data: 2006-05-08 10:20:24

Od: Anna Słomska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ilka wrote:
> [...]
>
> Ale zastanawia mnie ak jest na prawde? Czy jak wycieniuje to bedzie ich
> optycznie wiecej? Bo takie opinie tez mi sie obily o uszy..

Ja mam włosy proste i cienkie. Zawsze trafiałam do fryzjerów, którzy
twierdzili, że tu nie ma czego cieniowac i będą strączki wisieć.
Ostatnio poszłam do fryzjera, króry powiedział, ze podstawa u mni, to
dobre cieniowanie i wtedy włosy zyskają na objętości. Nigdy wczesniej
moje włosy nie wygladały tak ładnie, każdy jest zachwycony, komplementy
slysze po kilka razy od tych samych osób. Trzeba tylko trafic na
fryzjera, który jest dobry w tym co robi, a nie patracza.
Tak dodam tylko, ze pierwszy raz byłam u mężczyzny, żadna babka tak
dokładnie nie obcinąła mi włosów. Bardzo często słyszę, że faceci sa w
tym lepsi.

6. Data: 2006-05-08 11:30:34

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Słomska" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Tak dodam tylko, ze pierwszy raz byłam u mężczyzny, żadna babka tak
> dokładnie nie obcinąła mi włosów. Bardzo często słyszę, że faceci sa w

ja też chodzę do mężczyzny i jestem zawsze zadowolona,

7. Data: 2006-05-09 07:00:07

Od: "i." <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam jeszcze jedno pytanko, bo bylam juz u fryzjerki i poskarzylam sie ze
bardzo mi wlosy wypadaja...masami..a dzieje sie tak odkad odstawilam pigulki
antykoncepcyjne.. fryzjerka kazala mi zrobic poziom hormonow.. robila moze
ktoras z was juz takie badanie? Czy warto? Z tego co wiem nie jest refundowane
i jest dosc drogie..kazdy hormon kosztuje podobno 70zl a podobno jest ich 4...
Prosze zeby sie wypowiedzial ktos kto juz robil takie badanie, czy jest sens
je w ogole robic?

ilka

8. Data: 2006-05-22 08:35:04

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "i." <i...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 4...
> Prosze zeby sie wypowiedzial ktos kto juz robil takie badanie, czy jest

Mi po odstawieniu hormonów garściami leciały. Teraz, rok po tym, jest duuużo
lepiej. I skóra się poprawiła, cykle wyregulowały. Odstawienie hormonów jest
sporym szokiem dla organizmu.

Agata

9. Data: 2006-06-07 10:30:43

Od: "Karolcia" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakies pigolki a moze idz do lekarza i ci cos przepisze

Użytkownik "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> duuużo lepiej. I skóra się poprawiła, cykle wyregulowały. Odstawienie
> hormonów jest sporym szokiem dla organizmu.

Z serii "Co przywieźć z...?" - Australia
grube palce
dlonie
uczulenie na słońce
Za DarmoTwojo wirtualny prywatny pokoj konferencyjny