CLARITINE - przeciwalergiczny ?

11. Data: 2001-07-23 12:32:04

Temat: Re: CLARITINE - przeciwalergiczny ?
Od: s...@y...pl szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 20 Jul 2001 17:22:33 +0200, Piotr Krysiak
<P...@w...edu.pl> wrote:

>Nie wiem nie znam Clarinase

Pani w aptece zaproponowala mi tanszy o 20 zl odpowiednik Claritine -
Loratine (produkowany w PL) ta sama substancja.
--
Pozdrawiam - Łukasz
Best regards - Lukasz

12. Data: 2001-07-28 20:32:35

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@y...pl> napisał w wiadomości
> On Fri, 20 Jul 2001 17:22:33 +0200, Piotr Krysiak
> <P...@w...edu.pl> wrote:

> Pani w aptece zaproponowala mi tanszy o 20 zl odpowiednik Claritine -
> Loratine (produkowany w PL) ta sama substancja.

Claritine jest lekiem wydawanym tylko i wyłącznie na receptę, pakowanym po
20 i 30 tabletek. Loratine jest generykiem tego leku, a w opakowaniu
znajduje się 7 tabletek i wydawana jest bez recepty, stąd różnica w cenie.
Podobno róznice tkwią też w jakości tych preparatów. W tym momencie piszę o
wypełniaczach.
Owszem oryginalna Claritine, jest wydawana bez recepty, ale pod nazwą
NALERGINE.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

13. Data: 2001-08-17 23:11:27

Od: "tpi" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

-Z tego co wiem clarinase działa dodatkowo obkurczająco na naczynia co
wzmaga efekt przeciw alergiczny
-Polskie powinny dzialac tak samo ale sami wiecie jak to czasem bywa
-Co do leczenia to WSZYSTKIE LEKI PRZECIWALERGICZNE ZWALCZAJA TYLKO OBJA

14. Data: 2001-08-18 14:47:28

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Piotr Krysiak" <P...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
>
> A Clarinase ? tez zwalcza chorobe ? czym sie rozni od Claritine ?
>
> Pozdrawiam
>
> MT

witam.
ani claritine, ani zyrtec, ani zadne inne leki tego typu nie wylecza z choroby
obydwa leki zapobiegaja pojawieniu sie objawow alergi, ale tylko w momencie,
gdy bierze sie je regulaenie. po zaprzestaniu brania wszystkie objawy wracaja.
oba dzialaja podobnie, z tym, ze claritine( loratadyna) ma mniej objawow
ubocznych, natomiast slyszalam opinie od kilku osob, ze zyrtec (cetrizine) jest
troche silniejszy.

jezeli masz jeszcze jakies pytania pisz na priv.

pozdrawiam

Anhela.

15. Data: 2001-08-18 17:20:34

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <0...@n...onet.pl>,
a...@p...onet.pl says...

> oba dzialaja podobnie, z tym, ze claritine( loratadyna) ma mniej objawow
> ubocznych, natomiast slyszalam opinie od kilku osob, ze zyrtec (cetrizine) jest
> troche silniejszy.

Dokladnie taka byla filozofia ich powstania - to bylo zamierzone. Sa
obecnie jeszvczy inne leki ktore lacza i sile i bezpieczenstwo (np.
Mizollen - mizolastyna). I sa tez takie ktore mialby byc dobre (i byly)
tylko sie okazalo ze daja niebezpieczne objawy uboczne - kestyna.

Leczenie alergii metoda biorezonansu za i przeciw
Solarium czy sloneczko?
Ból łydek podczas chodzenia ?
sposob na pocenie?
Zyrtec