[ CROSS POST] Żyłkę na penisie

1. Data: 2010-06-21 21:31:24

Temat: [ CROSS POST] Żyłkę na penisie
Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za cross-posta, ale chciałem napiętnować wścibstwo bramkarzy.

Z okazji wyborów prezydenckich chcieliśmy się z żoną nieco odstresować i
poszliśmy po głosowaniu rozerwać się do jednego z krakowskich klubów dla
swingersów. Lokal z selekcją - na wejściu trzeba było okazać organy.
Niestety pan na bramce przyczepił się do mojego fiutka - a konkretnie nie
spodobała mu się żyła, jaką posiadam. Powiedział, że prawdopodobnie jestem
chory na coś wenerycznego i jako źródło zarazy nie może mnie wpuścić na
imprezę - najbardziej wkurwiło mnie to, że małżonkę wpuścił bez problemu. Na
moje pytanie, co mam w takim razie zrobić, skoro przed całonocnym party
zjadłem trzy niebieskie pigułki, odesłał mnie przed wiszącą w korytarzu
tablicę z wizerunkiem dwóch głównych kandydatów do prezydenckiego tronu z
sugestią, żebym ulżył sobie w towarzystwie innych pozostawionych na lodzie.
Ponieważ głosowałem na Napieralskiego, odszedłem z kwitkiem.
W związku z tym mam pytanie: czy powinienem poddać się operacji plastycznej?
Moja babcia ze strony mamy była wnuczką zesłanego na Sybir w 1864 roku
powstańca styczniowego. Gość ten uciekł z zesłania do Chin, gdzie osiedlił
się w polskiej koloni w Harbinie (tam w 1920 roku urodziła się babcia). Na
pamiątkę tego zdarzenia wszyscy potomkowie płci męskiej noszą na chujach
wijącą się żyłę w kształcie przepływającej przez Harbin rzeki Sungari.
Czy da się jakoś przerobić moją Sungari w rzekę podziemną, ale tak, by się
jej całkiem nie pozbywać? Szlachectwo zobowiązuje.

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek

2. Data: 2010-06-21 21:35:46

Temat: Re: [ CROSS POST] Żyłkę na penisie
Od: kapsi <a...@d...fg> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Jun 2010 23:31:24 +0200, Koziołek wrote:

> Na pamiątkę tego zdarzenia wszyscy potomkowie płci męskiej noszą na chujach
> wijącą się żyłę w kształcie przepływającej przez Harbin rzeki Sungari.

Pan Ossendowski??

3. Data: 2010-06-21 21:39:29

Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

kapsi napisał:
> Pan Ossendowski??

Nie. Prokopowicz.

Koziołek

4. Data: 2010-06-21 21:43:43

Od: woohoo <2...@D...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-21 23:31, Koziołek pisze:
> [...]
> Z harcerskim pozdrowieniem,
>
> Koziołek

Naciągane 2/10.

--
wo_Ohoo!

5. Data: 2010-06-21 22:44:17

Temat: Re: Żyłkę na penisie
Od: Jakub Owczarski <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jun 21, 9:31 pm, Koziołek <d...@X...pl> wrote:

> Niestety pan na bramce przyczepi si do mojego fiutka - a konkretnie nie
> spodoba a mu si y a, jak posiadam.

Myślę, że pownieneś używać czegoś w bardziej naturalnym kolorze, wtedy
bramkarz nie zauważy.
Wybór jest przecież spory, coś sobie dopasujesz.

http://amelia.globalhost.pl/images/zylka_silikon0_6m
m_kolor.jpg

Pzdr.

6. Data: 2010-06-21 22:53:04

Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

Moze sprobuj porozumiec sie z zona i na czas przejscia przez bramke i
bramkarza zasymulowac penis captivus?

7. Data: 2010-06-22 00:01:19

Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

woohoo napisał:

> Naciągane 2/10.

Czyli że co. Nie poleci???

Koziołek

8. Data: 2010-06-22 00:15:57

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-22 00:44, Jakub Owczarski pisze:

> [...]
> bramkarz nie zauważy.
> Wybór jest przecież spory, coś sobie dopasujesz.

LOL

--
animka

9. Data: 2010-06-22 01:37:56

Od: "dr.Diabełson" <"hellboyNO SPAM"@satan.org> szukaj wiadomości tego autora

Koziołek pisze:

> Czyli że co. Nie poleci???
>
> Koziołek

poleci jak rospendzisz skure, ale bedzie to raczej jak pare kropel rosy,
a nie pół szklanki

10. Data: 2010-06-22 09:03:14

Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 21 Jun 2010 23:31:24 +0200, Koziołek napisał(a):

> Koziołek

Ja dopiero od kilku lat na pręgu, więc pewnie się nie załapałem na
inaugurację i nie rozumiem... Nie mogę się więc powstrzymać i zapytać
muszę:

o co chodzi z tym Koziołkiem? :>

--
Kapsel
http://kapselek.net

Unity stomatologiczne oms - włoska stylistyka
Główka niemowlaka
tańsze alternatywne leki
lekko ot ] jedzenie bardzo przyswajalne
Brak przyjemności seksualnej po długim okresie onanizmu.