Re: CSU traci z powodu migracji

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: CSU traci z powodu migracji
Date: Sat, 13 Oct 2018 11:54:17 +0200

> Chciałeś mnie zachęcić, czy zniechęcić? :)
> Sprawdziłem na mapie, to rzut beretem od Norymbergi. Większość czasu
> spędziłem poniżej Ratyzbony, Norymbergę zahaczyłem na jeden dzień i
> teraz nie wiem czy żałować tego miasteczka... :)

Polecam Bamberg i Würzburg, a Norymberga jest warta dluzszego pobytu, bo
tam mozna zobaczyc co zostalo z 1000-letniej Rzeszy
(Reichsparteitagsgelände) i jak odbudowali calkowicie zniszczone przez
Amerykanow stare miasto (jest tam restauracja polska). Poza tym
dziesiatki miasteczek, zamkow, kosciolow obronnych, lasy i gorki.
Wlasnie wybieramy sie w teren, a przy okazji pozbieramy troche jablek,
ktorych mnostwo sie marnuje.

Wodan akbar!
--
saluto