CSU traci z powodu migracji

1. Data: 2018-10-10 22:20:35

Temat: CSU traci z powodu migracji
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jak juz gdzie indziej napisalem, w niedziele w Bawarii wybierany jest
krajowy parlament i zgodnie z sondazami partia rzadzaca Unia
Chrzescijansko-Spoleczna moze liczyc tylko na 33-35% glosow, a wiec nie
bedzie mogla jak dotad rzadzic samodzielnie. Jesli prognozy sie spelnia,
to CSU albo bedzie musiala szukac sobie partnera do koalicji (w gre
wchodza tylko zwyzkujacy ostatnio Zieloni) albo inne partie stworza
wiekszosc i chadecy po raz pierwszy w historii Bawarii przejda do opozycji.
Rozne widzi sie przyczyny spadku poparcia partii Franza Josefa Straussa.
Byly premier Bawarii i honorowy przewodniczacy partii Edmund Stoiber
uwaza, ze to przybysze sa winni zlych wynikow jego partii. W ciagu 10
lat przybylo ich milion i to oni zmienili orientacje polityczna kraju!

W niedziele mamy wybory i jeszcze miejskie referendum. CSU pewnie nie
bedziemy zakreslac. Co to bedzie, co to bedzie?

Mia san mia!

https://www.youtube.com/watch?v=YkHj0YexM7Q

>"In den vergangenen Jahren hat es aufgrund unseres wirtschaftlichen
Erfolgs eine einzigartige Wanderungsbewegung nach Bayern gegeben", sagte
der CSU-Ehrenvorsitzende dem Redaktionsnetzwerk Deutschland "Aus allen
Teilen des Landes sind in den letzten zehn Jahren mehr als eine Million
Menschen zu uns kommen." Die schlechten Umfrageergebnisse von 33 Prozent
seien Momentaufnahmen, betonte er.<

https://www.br.de/nachrichten/bayern/stoiber-zugezog
ene-sind-schuld-an-csu-umfragetief,R63DdQm

>Specifically, migration to Bavaria from the rest of Germany was the
main threat facing the conservative CSU's parliamentary majority in
Sunday's regional election, Stoiber told the German media group
Redaktionsnetzwerk Deutschland.
"In recent years, our economic success has seen a one-way migratory flow
coming into Bavaria," said Stoiber, the CSU's honorary chairman, on
Wednesday.<

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

2. Data: 2018-10-11 09:31:56

Temat: Re: CSU traci z powodu migracji
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:
> [...]
> "In recent years, our economic success has seen a one-way migratory flow
> coming into Bavaria," said Stoiber, the CSU's honorary chairman, on

No, to więcej Ukraińców w Polsce! Założą SWOJĄ partię.

--
XL

3. Data: 2018-10-11 11:48:08

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

getief,R63DdQm

> No, to więcej Ukraińców w Polsce! Założą SWOJĄ partię.

Czyli prezes Kaczynski ma racje, gdy twierdzi, ze Polska jest
najbardziej demokratycznym krajem swiata. Radzilbym mu wiec bardzo
krytycznie budowac nowa polska Bawarie na Slasku i Podkarpaciu.
A dlaczego? Bo u nas partie polityczna tworzyc moga tylko obywatele
niemieccy i oni tylko maja prawa wyborcze. A w Bawarii wybierac moga
wylacznie obywatele Rzeczpospolitej Bawarii (Freistaat Bayern) oraz
obywatele niemieccy, ktorzy maja tutaj stale miejsce zamieszkania.
Cudzoziemcy nie maja zasadniczo praw wyborczych za wyjatkiem stale tutaj
zamieszkalych obywateli innych krajow UE, ktorzy moga uczestniczyc w
wyborach lokalnych (wybory do rad miejskich, okregowych, gminnych,
burmistrzow itp.).

A dowcip z szeroko cytowana i komentowana wypowiedzia Edmunda Stoibera
polega na tym, ze facet wina za zle notowania swojej partii obarcza
naplywajacych do Bawarii mieszkancow innych krajow zwiazkowych (landow),
a nie jakichs uchodzcow, Turkow, Czechow, Polakow, Austriakow i innych.
Mysle, ze glownie chodzi tu o Sasow (przybyszy z Saksonii), a moze tez i
Rosjan, zwanych tutaj Russland-Deutsche, o ktorych wzgledy bija sie
Lewica i AfD. A wiec nostalgikow dawnych komunistycznych porzadkow.
--
saluto
Silvio Balconetti

4. Data: 2018-10-11 15:16:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obywatele niemieccy, ktorzy maja tutaj stale miejsce zamieszkania.
> Cudzoziemcy nie maja zasadniczo praw wyborczych

Spoko - Makrela zabierze nadmiarowe mieszkania obywatelom i zamelduje w
nich muzułmanów, da im obywatelstwo w trybie nadzwyczajnym jako ,,uchodźcom"
i bedzie miała wyborców.
A za 10 lat ci nowi wyborcy w ilości 10-20 razy większej (każdy obywatel ma
prawo sprowadzić 10 osób plus jak się na tych zasiłkach rozmnożą) powołają
muzułmański rząd, tak, jak to już próbują w Katalonii.
--
XL

5. Data: 2018-10-11 16:39:47

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prawo sprowadzić 10 osób plus jak się na tych zasiłkach rozmnożą) powołają
> muzułmański rząd, tak, jak to już próbują w Katalonii.

Pomarzyc dobra rzecz. Po innemu zwie sie to wishful thinking, z tego sie
nie leczy, ale niektorym dobrze to robi. Ja tam wole to na moim tarasie.
https://tinyurl.com/yaa9zf9k
https://tinyurl.com/y79g623g (przed dwoma laty)
https://tinyurl.com/yd48bpq4
A to Katalonia, jeszcze nie islaamska.
https://tinyurl.com/y9wya95p
--
saluto
Silvio Balconetti

6. Data: 2018-10-11 21:22:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomarzyc dobra rzecz.

Masz takie marzenia?

> Po innemu zwie sie to wishful thinking, z tego sie
> nie leczy, ale niektorym dobrze to robi. Ja tam wole to na moim tarasie.
> https://tinyurl.com/yaa9zf9k
> https://tinyurl.com/y79g623g (przed dwoma laty)

Piwsko i rusztowania mnie nie kręcą. Ja wolę domowe wino i uprawę cytrusow
i fig.
Na MOIM (notarialnie) tarasie w Polsce.

> https://tinyurl.com/yd48bpq4
> A to Katalonia, jeszcze nie islaamska.
> https://tinyurl.com/y9wya95p

Mylisz się. Jest już islamska.

--
XL

7. Data: 2018-10-12 12:35:26

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Piwsko i rusztowania mnie nie kręcą. Ja wolę domowe wino i uprawę cytrusow
> i fig.
> Na MOIM (notarialnie) tarasie w Polsce.

> Mylisz się. Jest już islamska.

Na razie nie pojade tam by sprawdzic, ale na wiosne bede w poblizu, zeby
ogrzac sie po zimie. A co do marzen i innych terapeutykow, to warto duzo
pic (dehydratacja jest grozna dla zycia), wysypiac sie i wlasciwie sie
odzywiac. W starszym wieku przychodza czasem problemy z zoladkiem
(wrzody), jelitami (zatwardzenie) oraz niedocukrzenie, przez co ludzie
staja sie zlosliwi i zgryzliwi (mam pod bokiem specjalistow od
gerontologii).
--
saluto
Silvio Balconetti

8. Data: 2018-10-12 18:57:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-12 o 12:35, Silvio Balconetti pisze:

> Na razie nie pojade tam by sprawdzic,

Praktycznie co roku tam jeżdżę, a jak nie tam, to staram się o Katalonię
przynajmniej zahaczyć na dwa trzy dni, albo przez nią przejechać, żeby
nie było, że w danym roku "nie zaliczyłem" ;)
Nie jest islamska :) Ikselka czerpie swoją "wiedzę" z prawackich
portali, bo przecież taka "patriotka" nosa nie wychyli poza swoją wiochę...
Wprawdzie w tym roku akurat więcej czasu niż planowałem zeszło na
Bawarii (rozleniwiły mnie te upały, praktycznie codziennie ponad 30
stopni i nie chciało mi się dupy ruszyć... a i tamtejsze piwo nie
zachęca do dalszych wojaży :)) i Katalonii nie "zaliczyłem", ale nie
sądzę żeby coś się radykalnie zmieniło od zeszłego roku.

> ale na wiosne bede w poblizu, zeby
> ogrzac sie po zimie.

Koniecznie zdaj relację, czy stała się islamska :):)

Pozdrawiam
Piotr

9. Data: 2018-10-12 19:48:25

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 12.10.2018 um 18:57 schrieb Kviat:

> [...]
> sądzę żeby coś się radykalnie zmieniło od zeszłego roku.

> Koniecznie zdaj relację, czy stała się islamska :):)

Bede na La Palmie, ale cholera wie, moze tez sie zislamizuje? Co do piwa
to polecam Frankonie - polnoc Bawarii, co wioska to browar, a wedrowac i
wspinac sie mozna po tamtejszej Frankonskiej Szwajcarii, Hersbrucker
Sz., Frankenwald, Steigerwald, Fichtelgebirge, Bayerischer Wald, a
bardziej na polnoc Saksonia (Sachsen) tez nie jest zla, bo stamtad bylo
dwoch krolow Augustow! Okolice raczej protestanckie, choc trafiaja sie
wioski katolickie, ktore rozpoznasz po czestszych krzyzach. Jest nawet
miasteczko Heroldsbach, gdzie po wojnie NMP pokazala sie dorastajacym
dzieciom i tam mozna spotkac dziwnych ludzi chodzacych po parku z
krzyzami oraz autokary m.in. z Polski.

Wodan akbar!

10. Data: 2018-10-12 20:43:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (wrzody), jelitami (zatwardzenie) oraz niedocukrzenie, przez co ludzie
> staja sie zlosliwi i zgryzliwi (mam pod bokiem specjalistow od

No to wal po pomoc!

--
XL

Kłamczuszek