Związek Sowiecki Unii Europejskiej!

1. Data: 2018-10-08 20:59:26

Temat: Związek Sowiecki Unii Europejskiej!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,Zwiazek Sowiecki Unii Europejskiej

TEKST TOMASZ NATKANIEC

Wielkie larum odtrabili w ubiegłym tygo-
dniu wysocy urzednicy Komisji Europej- skiej i wpływowi posłowie
europarlamentu. Dlaczego? Bo Jeremy Hunt, minister spraw zagranicznych
Wielkiej Brytanii, osmielił sie porownac Unie Europejska do Zwiazku
Sowieckiego. A gdzie łagry, gdzie masowe wywozki i czystki, gdzie
przesiedlenia całych narodow, nie mowiac o cenzurze i propagandzie? -
zakrzykneli oburzeni eurokraci i na biednego Hunta posypał sie taki grad
oskarzen, ze kto wie, czy nieszczesnik utrzyma rownowage psy-
chiczna.
Ale - pomyslałem sobie - czy potrzeba łagrow, czystek i wywozek, by
znalezc podobienstwa miedzy Unia Europejska a byłym ZSRR? Zacznijmy
od struktury administracyjnej Wspolnoty. Zupełnie jak w Zwiazku Sowieckim
zjednoczona Eu- ropatrzesieniewybieralnaniczym Biuro Polityczne kasta
urzednikow, czyli Komisja Europejska, ktora nie podlega z a d n e j
kontroli obywateli. To ona me- bluje w najdrobniejszych szczegołach zy-
cie Europejczykow. Maja oni co prawda swych reprezentantow w Parlamencie
Eu- ropejskim, i to ponad 700, ale nie posiadaja oni inicjatywy
ustawodawczej! To jeszcze gorzej niz w ZSRR, bo tam przynajmniej udawano,
ze decyzje zapadaja w Dumie.
Jest tez w Unii typowa dla najlepszego z ustrojow nomenklatura:
urzednicy KE, niczym partyjna klasa prozniacza, to armia
liczaca 33 tysiace osob. Ich zarobki wyno- sza od 2 654 do 18 371 euro
miesiecznie. Do tego dochodza dodatki rodzinne, edu- kacyjne, zwroty za
paliwo. Urzednik pra- cuje 37 godzin tygodniowo i moze przejsc na
emeryture po dziesieciu latach pracy. Najwyzsza emerytura wynosi 70
procent wynagrodzenia zasadniczego, liczonego jako srednia płaca z 12
miesiecy poprze- dzajacych przejscie na emeryture.
Idzmy dalej. Eurokraci od jakiegos czasu forsuja idee Europy
federacyjnej, czyli jednego superpanstwa. Zupełnie jak w Zwiazku
Sowieckim, ktory w ten sposob postanowił trzymac pod butem całe na-
rody. I tam, i tu niezwykle wazna była tez jedynie słuszna ideologia -
tam komuni- styczna, tu multi-kulti, bo przeciez napływ imigrantow,
ktorzy szukaja w Europie ła- twego zycia z zasiłkow i sa dla
niepoznaki nazywani uchodzcami, ma uczynic nas szczesliwszymi i zadne
racjonalne argu- menty ze to grozi katastrofa unijni ideolo- dzy maja
gdzies.
To nie jedyny przejaw ideologicznego zaslepienia, bo podobnie jak w ZSRR,
walka z religia katolicka i rugowanie sym- boli wiary z przestrzeni
publicznej jest kolejnym jej wyroznikiem. Przypomnijmy sobie tylko, jak z
preambuły konstytucji Unii Europejskiej usunieto nawiazanie do jej
chrzescijanskich korzeni. Unijna rewolucja obyczajowa, marsze gejow czy
lesbijek, małzenstwa homoseksualne to nie wymysł pokolenia '68, lecz
radziecki:
pierwsze parady gejow i lesbijek, pierwsze transparenty domagajace sie
wolnej miło- sci, pierwsze lewackie programy edukacji seksualnej w
szkołach to pomysł niejakiej Aleksandry Kołłataj.
A cenzura i propaganda? Czy rzeczywi- scie nie istnieje w Unii?
Przypomnijmy so- bie, jak reagowała niemiecka prasa na wy- darzenia podczas
Sylwestra w Kolonii. Z e r o informacji o dziesiatkach zgwałconych kobiet,
bo to by zle swiadczyło o imigran- tach. Gdy pewien uchodzca zamordował
brutalnie swoja była dziewczyne w nie- mieckim Kandel, a w mediach nie
pojawiła sie o tym nawet wzmianka, zaprotestowały tysiace Niemcow.
Dopiero wtedy telewi- zja ARD wydała stosowne oswiadczenie. Gangi
muzułmanskich imigrantow to te- mat tabu w gazetach i telewizjach
Francji, Wielkiej Brytanii, Belgii, Holandii i nie tylko. Jakze wiec przy
tej okazji nie mowic o propagandzie, jednym z najwazniejszych
wyroznikow Zwiazku Sowieckiego, skoro europejskie media zdaja sie
byc slepe na wszelkie przejawy unijnej patologii w wielu obszarach jej
działania?
To tylko kilka z podobienstw najcudo wniejszej organizacji - Unii
Europejskiej - do tamtego kraju. Ktos powie, ze bra- kuje jeszcze
jednego: w UE nie ma dy- sydentow, ktorych w ZSRR wtracano do łagrow i
psychuszek. Alez sa! Tylko juz nie pojedynczy. Dzis to dwa kraje:
Polska i Wegry. A kto wie, czy wkrotce rowniez nie Włochy."

Strona 38,
http://www.em.kielce.pl/tygodnik/rocznik-2018/38-201
8/download/38-2018-pdf

--
XL

2. Data: 2018-10-08 21:08:06

Temat: Re: Związek Sowiecki Unii Europejskiej!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-08 o 20:59, XL pisze:
> ,,Zwiazek Sowiecki Unii Europejskiej
>
> TEKST TOMASZ NATKANIEC
>
> Wielkie larum

Co za bełkot. Nawet chciałem to komentować punkt po punkcie, ale
stwierdziłem, że to nie ma sensu. Inteligentni i tak wiedzą, że to
bełkot, a lokalne prawaki sponsorowane przez Rosję i tak pójdą w zaparte :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-10-08 21:19:11

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 08.10.2018 um 21:08 schrieb Kviat:

> [...]
> stwierdziłem, że to nie ma sensu. Inteligentni i tak wiedzą, że to
> bełkot, a lokalne prawaki sponsorowane przez Rosję i tak pójdą w zaparte :)

Taki jest chyba aktualny przekaz dnia. Pisiorki ida w kierunku unii
euroazjatyckiej, ale nie powiedza tego wprost, lecz obrzydzaja jej
przeciwienstwo.
Prezes obiecywal malorolnym druga Bawarie czyli Niemcy, wiec zeby komus
sie kompletnie nie pokrecilo w glowie i nie pomyslal, ze Zachod jest
znowu OK, to bedzie teraz zle o Unii, Tusku, wygrzebia jeszcze
Timmermansa, Verhofstadta, moze Macrona, jakiegos Araba lub Turka ...

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

4. Data: 2018-10-08 21:43:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> [...]
> znowu OK, to bedzie teraz zle o Unii, Tusku, wygrzebia jeszcze
> Timmermansa, Verhofstadta, moze Macrona, jakiegos Araba lub Turka ...

Bawaria?? A miało być tak p...rorosyjsko :->

--
XL

5. Data: 2018-10-08 22:42:14

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-08 21:19, silvio balconetti wrote:

> [...]
> znowu OK, to bedzie teraz zle o Unii, Tusku, wygrzebia jeszcze
> Timmermansa, Verhofstadta, moze Macrona, jakiegos Araba lub Turka ...

A po co tyle tych owczarków naraz?
Nie można, po prostu powiedzieć, że chodzi o Miedzymorze, zamiast
Mitteleurope.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Mi%C4%99dzymorze_(poli
tyka)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Mitteleuropa

6. Data: 2018-10-08 22:44:12

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

a właściwie o: https://pl.wikipedia.org/wiki/Tr%C3%B3jmorze

7. Data: 2018-10-08 23:04:10

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-08 20:59, XL wrote:
> [...]
> psychuszek. Alez sa! Tylko juz nie pojedynczy. Dzis to dwa kraje:
> Polska i Wegry. A kto wie, czy wkrotce rowniez nie Włochy."

Powiedział bym, że autor pominął Wodza Rewolucji.

ALTIERO SPINELLI I NOWA EUROPA
https://www.youtube.com/watch?v=kPLi3Y_ySCw

8. Data: 2018-10-09 00:42:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> A po co tyle tych owczarków naraz?
> Nie można, po prostu powiedzieć, że chodzi o Miedzymorze, zamiast
> [...]

He he he :-)

--
XL

9. Data: 2018-10-09 01:05:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

8/download/38-2018-pdf

> Powiedział bym, że autor pominął Wodza Rewolucji.
>
> ALTIERO SPINELLI I NOWA EUROPA
> https://www.youtube.com/watch?v=kPLi3Y_ySCw

O k... Podrzucę mu ten film...

--
XL zaczęłam oglądać i dokończę jutro, bo mnie jasny szlag... i nie usnę /
idę coś łyknąć na uspokojenie

10. Data: 2018-10-09 09:21:05

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> A po co tyle tych owczarków naraz?
> Nie można, po prostu powiedzieć, że chodzi o Miedzymorze, zamiast
> Mitteleurope.

Bedzie Trojmorze - Biale, Baltyckie i Kaspijskie, a jesli Azowskie w
miedzyczasie calkiem nie wyschnie, to Czwormorze?
Jest ciekawa ksiazka (pewnie niesluszna jak jej autor?) o Miedzymorzu:

> Bajdurzenie o Międzymorzu to świadectwo - nazwijmy to litościwie -
intelektualnej utraty kontaktu z rzeczywistością. To nasze osamotnienie
międzynarodowe, ten minister obrony, który robi wszystko, by Polska była
bezbronna, przypominają to, co się działo między 1935 a 1939 rokiem - z
tymi Beckami i innymi, którzy podejmowali błędne decyzje, a potencjalne
koalicje proponowane przez kraje ościenne odrzucali. Wymachiwali
szabelką i w końcu w trzy tygodnie było po ,,honorze", o którym tam
głośno prawili.<

I moje podsumowanie:

>Krotko mowiac, panstwa regionu bliskie sa moze systemami politycznymi i
tyle. Im bardziej peryferyjne tym bardziej nacjonalistyczne i
roszczeniowe. Szczerek publikuje mape roznych roszczen terytorialnych w
potencjalnym Miedzymorzu: co najmniej 19 roznych Wielkich Moldawii,
Bulgarii, Serbii, Polski, Wegier, Ukrainy, Czech, Slowacji, Bialorusi,
Litwy itd. A obok maja jeszcze marzacych o wielkosci Niemcow, Rosjan i
Turkow. ;-) Miejsca na mapie niestety nie ma...<

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
które ssałeś" (Szczecin).

Niemcy znowu dobre?
Kto był na filmie ,,Kler"?
Panie Smarzowski!
ORMO rośnie i pięknieje.
Rządzą nami łajdacy i czarni. Jesteśmy przez to coraz głębiej w d..., dokładniej ,,w czarnej d..." ale za to otoczonej koloratką.