Niemcy znowu dobre?

1. Data: 2018-10-08 12:43:31

Temat: Niemcy znowu dobre?
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Uwaga, nowy przekaz dnia, wiec osoby niechetne wobec zachodnich sasiadow
musza wziac sobie na wstrzymanie. Otoz prezes tysiaclecia oglosil
wlasnie zamiar budowania nowej Bawarii na Podkarpaciu. Przed laty
probowal tego na Slasku, ale nie wiem czy mu wyszlo czy nie, bo ani ja
stamtad ani tam nie jezdze.

>- Wiem, że my tutaj Dubaju nie zbudujemy, nie będziemy budować
kilometrowej wysokości gmachów. Ale zadałem sobie takie pytanie, czy nie
dałoby się na tej ziemi, a także na ziemiach pogranicznych wobec
Podkarpacia, zbudować polskiej Bawarii - mówił Kaczyński.

- Bawaria była przed wojną najbiedniejszą częścią, albo przynajmniej
jedną z najbiedniejszych części Niemiec. Ale już od dziesięcioleci jest
jednym z najbogatszych krajów niemieckich, dokonała ogromnego postępu -
podkreślił szef PiS. Jak dodał, Bawaria "jest, a przynajmniej była"
również krajem katolickim i przywiązanym do tradycyjnych wartości, co -
jak stwierdził - upodabnia ją do Podkarpacia.

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/kaczynski-
przemawial-na-konwencji-w-jasionce-na-podkarpaciu,87
4169.html

PS. Bawaria na Slasku lub Podkarpaciu? Niech mu bedzie, ale w zadnym
wypadku Polska w Bawarii!
--
saluto
Silvio Balconetti