Re: CSU traci z powodu migracji

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: CSU traci z powodu migracji
Date: Fri, 12 Oct 2018 19:48:25 +0200

Am 12.10.2018 um 18:57 schrieb Kviat:

> Praktycznie co roku tam jeżdżę, a jak nie tam, to staram się o Katalonię
> przynajmniej zahaczyć na dwa trzy dni, albo przez nią przejechać, żeby
> nie było, że w danym roku "nie zaliczyłem" ;)
> Nie jest islamska :) Ikselka czerpie swoją "wiedzę" z prawackich
> portali, bo przecież taka "patriotka" nosa nie wychyli poza swoją wiochę...
> Wprawdzie w tym roku akurat więcej czasu niż planowałem zeszło na
> Bawarii (rozleniwiły mnie te upały, praktycznie codziennie ponad 30
> stopni i nie chciało mi się dupy ruszyć... a i tamtejsze piwo nie
> [...]
Bede na La Palmie, ale cholera wie, moze tez sie zislamizuje? Co do piwa
to polecam Frankonie - polnoc Bawarii, co wioska to browar, a wedrowac i
wspinac sie mozna po tamtejszej Frankonskiej Szwajcarii, Hersbrucker
Sz., Frankenwald, Steigerwald, Fichtelgebirge, Bayerischer Wald, a
bardziej na polnoc Saksonia (Sachsen) tez nie jest zla, bo stamtad bylo
dwoch krolow Augustow! Okolice raczej protestanckie, choc trafiaja sie
wioski katolickie, ktore rozpoznasz po czestszych krzyzach. Jest nawet
miasteczko Heroldsbach, gdzie po wojnie NMP pokazala sie dorastajacym
dzieciom i tam mozna spotkac dziwnych ludzi chodzacych po parku z
krzyzami oraz autokary m.in. z Polski.

Wodan akbar!
--
saluto