Re: CSU traci z powodu migracji

Data: 2018-10-12 18:57:51
Temat: Re: CSU traci z powodu migracji
Od: Kviat

W dniu 2018-10-12 o 12:35, Silvio Balconetti pisze:

> Na razie nie pojade tam by sprawdzic,

Praktycznie co roku tam jeżdżę, a jak nie tam, to staram się o Katalonię
przynajmniej zahaczyć na dwa trzy dni, albo przez nią przejechać, żeby
nie było, że w danym roku "nie zaliczyłem" ;)
Nie jest islamska :) Ikselka czerpie swoją "wiedzę" z prawackich
portali, bo przecież taka "patriotka" nosa nie wychyli poza swoją wiochę...
Wprawdzie w tym roku akurat więcej czasu niż planowałem zeszło na
Bawarii (rozleniwiły mnie te upały, praktycznie codziennie ponad 30
stopni i nie chciało mi się dupy ruszyć... a i tamtejsze piwo nie
zachęca do dalszych wojaży :)) i Katalonii nie "zaliczyłem", ale nie
sądzę żeby coś się radykalnie zmieniło od zeszłego roku.

> ale na wiosne bede w poblizu, zeby
> ogrzac sie po zimie.

Koniecznie zdaj relację, czy stała się islamska :):)

Pozdrawiam
Piotr