Re: CSU traci z powodu migracji

Data: 2018-10-13 10:11:00
Temat: Re: CSU traci z powodu migracji
Od: Kviat

W dniu 2018-10-12 o 19:48, silvio balconetti pisze:

> Bede na La Palmie, ale cholera wie, moze tez sie zislamizuje? Co do piwa
> to polecam Frankonie - polnoc Bawarii, co wioska to browar,

Nawet się nie staram zapamiętywać nazw tych wszystkich piw. Tego jest za
dużo. Wybieram na zasadzie: "tego chyba jeszcze nie piłem" :)

> a wedrowac i
> wspinac sie mozna po tamtejszej Frankonskiej Szwajcarii, Hersbrucker
> Sz., Frankenwald, Steigerwald, Fichtelgebirge, Bayerischer Wald, a
> bardziej na polnoc Saksonia (Sachsen) tez nie jest zla, bo stamtad bylo
> dwoch krolow Augustow!

Dzięki, ale ja z tych niewspinających się, a przynajmniej nie z własnej
woli :) Jak trzeba się gdzieś wdrapać, to trudno, ale to bardziej
chwilowe okoliczności, a nie cel sam w sobie.

> Okolice raczej protestanckie, choc trafiaja sie
> wioski katolickie, ktore rozpoznasz po czestszych krzyzach.

Przy wyborze okolicy nie kieruję się takimi znakami topograficznymi.
Gdyby tak było, to praktycznie całą Bawarię musiałbym ominąć szerokim
łukiem :)

> Jest nawet
> miasteczko Heroldsbach, gdzie po wojnie NMP pokazala sie dorastajacym
> dzieciom

:)

> i tam mozna spotkac dziwnych ludzi chodzacych po parku z
> krzyzami oraz autokary m.in. z Polski.

Chciałeś mnie zachęcić, czy zniechęcić? :)
Sprawdziłem na mapie, to rzut beretem od Norymbergi. Większość czasu
spędziłem poniżej Ratyzbony, Norymbergę zahaczyłem na jeden dzień i
teraz nie wiem czy żałować tego miasteczka... :)

Pozdrawiam
Piotr