Re: CUKRZYCA INSULINOZALEŻNA U DZIECKA 6 LAT

1. Data: 1999-12-25 20:18:14

Temat: Re: CUKRZYCA INSULINOZALEŻNA U DZIECKA 6 LAT
Od: "=DobeX=" <d...@f...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam !
>
> =DobeX= napisał(a) w wiadomości: <83u8bh$16l$5@zeus.polsl.gliwice.pl>...
>
> Robert - to co powyżej to nie jest dyskusja.
> Ja zadaję Ci pytanie i oczekuję odpowiedzi, a nie inwektyw.

Na początku to mam na imię Darek. Może ten post nie był kierowan
do mnie, może to tylko błąd imienia, dlatego też na niego odpisuję. To nie s
ą inwektywy !!! Po prostu ten temat był tyle razy "wałkowany" przez lekarzy
i tyle samo razy maniakalni zawsze twierdzili to samo, że nikomu z "nas" nie
chce się już nic konkretnego pisać, aby nie rozpocząć kolejnej serii głópich
postów twierdzących, że medycyna i lekarze są do d... a tylko normalnym leka
rzem dr K. !!! To jest dla "nas" nudne i nie do zniesienia. Zrozum to dobrze
. Ściągnij sobie posty wcześniejsze to będziesz wiedział o co mi chodzi. Tyc
h ludzi nie można do niczego przekonać.

> Ja wcale nie jestem taki mocno przekonany do d.o. ale zaciekawia mnie,
> że jej przeciwnicy zwykle kończą na inwektywach...

Odpowiedź wyżej.

> No więc jeszcze raz - co dasz choremu do zjedzenia i dlaczego ?

To zależy na co jest chory ???

Nie zamierzam więcej odpisywać na posty dotyczące diety dra K. Więc jeśli cz
egoś jeszcze chcesz się ode mnie dowiedzieć to pisz na priva.

Dariusz =DobeX= Dobosz

http://www.dobex.w.pl
mailto:d...@f...med.pl