CZERNIAK- b. grożna choroba- POMOCY

1. Data: 2002-03-09 07:48:37

Temat: CZERNIAK- b. grożna choroba- POMOCY
Od: "m" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PROSZĘ O POMOC!! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Jestem chora - mam
czerniaka. Jeżeli ktoś wie jak może mi pomóc w zwalczeniu choroby - POMÓŻ!
jeżeli ktoś wie o jakichś lekach, metodach leczenia- POMÓŻ! Jeżeli ktoś ma
kontakt z onkologami - proszę popytać co oni mogą poradzić. Jeżeli są
bioenergoterapełci - gdzie są tacy którzy mają wyniki w leczeniu raka !
POMÓŻ! Jeżeli są ludzie którzy zostali ozdrowieni - zaleczeni PROSZĘ o
podzielenie się doświadczeniem , sposobem uleczenia ZA KAŻDĄ INFORMACJĘ
BĘDĘ OGROMNIE WDZIĘCZNA !!!!!!!!!!! MUSZĘ SIĘ WYLECZYĆ !!!!!!!!!!!!!!!!
Jestem młodą osobą z Dolnego Śąska - mam to świństwo na nerce i powiększony
węzeł chłonny -czeka mnie operacja- A MOŻZE NIE MUSZĄ MNIE KROIĆ !
Pozdrawiam wszystkich serdecznie - wiekowa kobieta

2. Data: 2002-03-09 13:20:53

Temat: Re: CZERNIAK- b. grożna choroba- POMOCY
Od: "Traxx" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

oj chyba lepiej poddać się chirurgowi, bo farmakologicznie to nic pewnego.
Głupia sprawa. Życzę powrotu do zdrowia. Nie ma się co bać operacji.
Pozdrowienia

3. Data: 2002-03-09 21:08:00

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2002-03-10 09:44:57

Temat: Re: CZERNIAK- b. gro?na choroba- POMOCY
Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Z pozdrowieniami Adam Figarski

Papuzki Nierozlaczki
www.republika.pl/adam_figarski
n...@p...onet.pl

5. Data: 2002-03-11 10:15:39

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Faktycznie "na nerce", nie przesłyszałem się? Jak zdiagnozowany ?
Opisz dokładnie i spokojnie sytuację, bo wydaje się dziwne.
Co do operacji, to jest to jedyne skuteczne leczenie w czerniaku ...

----------------
Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

6. Data: 2002-03-12 08:44:55

Od: "Qtc" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NakaiSuzuki" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Co do operacji, to jest to jedyne skuteczne leczenie w czerniaku ...

A kuracja interferonem? Daje ponoc niezle rezultaty.
QTC

7. Data: 2002-03-13 12:33:39

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kuracja interferonem? Daje ponoc niezle rezultaty.
Małem na myśli _podstawowe_ leczenie radykalne (mające na celu eradykację
neo). Zresztą w zmianach niehematologicznych to już tak w zasadzie jest.
Miałem nadzieję, że się root wątku odezwie, bo na tego _czerniaka nerki_ to
aż zastrzygłem uszami, ale zdaje się nic z tego. Przestraszyła mnie pewna
możliwość (akurat dla chorego nie taka straszna), ale musiałbym wiedzieć
więcej.

Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

LEP
DHEA
komora kriogeniczna ?!
testy medycyna rodzinna