CZY DAC FOLIE NA WEŁNE

1. Data: 2007-01-04 16:46:52

Temat: CZY DAC FOLIE NA WEŁNE
Od: p...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Mam dach drewniany na tym folia paroprzepuszczalna i dachówki , od
środka miedzy krokwiami mam ułożoną wełne mineralną i nie wiem
czy jest musowe położenie na nią foli nim przymocuje płyty gipsowo
kartonowe . Z GÓRY WIELKIE DZIEKI ZA WSZELKĄ POMOC

2. Data: 2007-01-04 18:13:43

Temat: Re: CZY DAC FOLIE NA WEŁNE
Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

p...@w...pl napisał(a):
> [...]
> czy jest musowe położenie na nią foli nim przymocuje płyty gipsowo
> kartonowe . Z GÓRY WIELKIE DZIEKI ZA WSZELKĄ POMOC
Ustawowego obowiazku nie ma, w konstytucji tez nic o tym nie pisza...
Ale ja bym na kawalek folii nie oszczedzal, bo jesli nie dasz, to bedzie
ci cieple powietrze z poddasza dostawac sie do welny i spotykac zimne
powietrze i zimne elementy, na ktorych bedzie sie skraplac wilgoc. Jesli
znajdzie sie tam wigloc - to ma sobie odparowac przez folie
paroprzepuszczalna, a nie ma ci sciec i nasiakac w plyty kartongipsowe.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

3. Data: 2007-01-07 11:06:11

Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

p...@w...pl napisał(a):
> [...]
> czy jest musowe położenie na nią foli nim przymocuje płyty gipsowo
> kartonowe . Z GÓRY WIELKIE DZIEKI ZA WSZELKĄ POMOC

Jest musowe - inaczej zawilgotnieje Ci welna i straci swoje wlanosci.

4. Data: 2007-01-11 13:07:00

Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

od wewnątrz na wełnę trzeba zamontowac folię paroizolacyjną, bo
zawilgotnieje i wełna, i płyty k-g

Piotr

przegląd pieca przepływowego gazowego
meble holenderskie(wawa) gdzie?