Re: CZY NIE JESTEM ZA STARA?

Data: 2001-04-23 11:53:36
Temat: Re: CZY NIE JESTEM ZA STARA?
Od: "filip" <p...@m...pl>

"Halina" <h...@s...ca> wrote in message
news:3AE0F68C.349E2D41@sympatico.ca...

> [...]
NA

> [...]
mnie,
> bo z Ciebie napewno nie). Ale czy na opinii glupcow nam zalezy?
> Teraz ,przez 14 miesiecy chodzilam do szkoly (jezyk!) z 20-30 latkami. Ja
mam
> 60. Moze nie byl to pelny komfort ale zapominalam o swoim wieku i
wydawalo mi
> sie,ze mam tyle co oni. Oni mi tez to mowili. Jeszcze jedna przygoda.
> Powodzenia Kasiu. Jestes taka mlodziutka!!! Wszystko jest wzgledne. Ja
tez
> jestem mloda przy mojej 87letniej Mamusi.

Myślę ze musisz podejść dotego praktycznie 6 lat studiów
1 rok stażu jeśli znajdziesz pracę, potem szukanie pracy po stażu / załóżmy
że ją masz / Specjalizacja jeśli szef nie będzie przeszkadzał 5-8 lat = ok.
15 lat mozesz być dopiero pełnowartościowym lekarzem, jesteś ambitna przewód
doktorski ok. 2 lat 29 + 17 = lekarz pełna gębą
jest to do przejścia.

lekarz z dwudziesto paroletnim starzem/ ja miałem szczęście./ zacząłem w 19
roku. Powodzenia
Filip