Calla palustris

1. Data: 2003-08-18 00:33:12

Temat: Calla palustris
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak brzmi nazwa w języku polskim ?

Pozdrawia Lucjan Boletus

2. Data: 2003-08-18 00:40:30

Temat: Odp: Calla palustris
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bhp6sv$26l$...@a...news.tpi.pl...

> Jak brzmi nazwa w języku polskim ?

Czermień blotna
--
Pozdrawiam, Kaśka

3. Data: 2003-08-18 00:53:21

Temat: Re: Calla palustris
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> > Jak brzmi nazwa w języku polskim ?
> >
> Czermień blotna
> --
> Pozdrawiam, Kaśka

Tak jest. Niestety, krąży na grupie często
polecana stronka, gdzie jak byk napisane:
Czeremień błotna:-(

Pozdrawia obłędnie boletus

4. Data: 2003-08-18 11:26:41

Od: "palo" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

>           Pozdrawia obłędnie boletus
Dalszy ciąg obłędu:
Jaka jest popularna nazwa Knieci błotnej (Caltha palustris?)
Pyta palo

5. Data: 2003-08-18 12:05:53

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"palo" <p...@W...pl> wrote in

> Dalszy ciąg obłędu:
> Jaka jest popularna nazwa Knieci błotnej (Caltha palustris?)

Kaczeniec lub kaczyniec, a co?
I dlaczego obłedu?
Pozdrowienia - Ewa Sz.

6. Data: 2003-08-18 12:17:12

Od: "palo" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kaczeniec lub kaczyniec, a co?
Mnie bardzo zdziwiło, że kaczyniec - córka przyniosła informację ze szkoły -
kaczeniec to według jej nauczycielki hiperpoprawna wymowa ludowego kaczyńca, na
pewno botanicy są bardziej zasadniczy niż prof. Miodek (założę się, że u niego
kaczeniec to na pewno kaczeniec - wszyscy chyba tak mówimy?)
> I dlaczego obłedu?
- To już boletus
> Pozdrowienia - Ewa Sz.
Pozdrawiam palo
p.s. więcej dzisiaj nie będę - dobiłem do dziesiątki

7. Data: 2003-08-18 22:03:24

Od: "Paweł Woynowski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>       Tak jest. Niestety, krąży na grupie często
>       polecana stronka, gdzie jak byk napisane:
>       Czeremień błotna:-(

Dzięki serdeczne, Boletus, za specyficzny sposób zwrócenia mi uwagi na błąd
który zrobiłem na stronie poświęconej Czermieni błotnej. Po prostu nie soposób
wyłapać wszystkich literówek w tak dużym opracowaniu jakim ma być "Atlas roślin
wodnych i bagiennych" na mojej stronie. Jeszcze raz dziekuję i proszę o więcej,
gdyby coś się jescze trafiło, bo nie neguję, że może się trafić.
Pozdrawiam
Paweł Woynowski
http://www.mikrojezioro.met.pl

8. Data: 2003-08-18 23:14:01

Od: "Paweł Woynowski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
niego
> kaczeniec to na pewno kaczeniec - wszyscy chyba tak mówimy?)

Jest jeszcze jedna nazwa i chyba to ta jest wg. mnie najbardzej ludowa -
majówka.

9. Data: 2003-08-19 00:31:56

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
więcej,
> gdyby coś się jescze trafiło, bo nie neguję, że może się trafić.

Ja tam błędów nie szukam, tylko sobie czytam tę stronkę.

Pozdrawia boletus

Kora pod żywopłot? dobry pomysł?
dziwaczki
Houttuynia cordata 'Chameleon'
[OT] RATUNKU, jakieś robactwo siedzi w dracenie :-I
jajko nawozem?