[OT] RATUNKU, jakieś robactwo siedzi w dracenie :-I

1. Data: 2003-08-17 11:41:58

Temat: [OT] RATUNKU, jakieś robactwo siedzi w dracenie :-I
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje pytanie dotyczy nie ogrodu, a doniczki, ale osobnej grupy nie ma, więc
wybaczcie.
Jestem raczej laikiem w sprawach kwiatków, mam u siebie w domu dużą dracenę
'Marginata' zasadzona w sporej doniczce. W metryczce przypietej do niej
pisze, żeby ja podlewać raz na dwa tygodnie, ponieważ u mnie w mieszkaniu
jest sucho, podlewam ja raz na tydzień i leje jej w tą doniczke sporo wody.
Dziś zauważyłem, że po takiej operacji z ziemi wypełzają długachne czarne
glisty. Jest toto długości normalnej dżdżownicy tylko sporo od niej cieńsze
no i kolor ma brunatno-czarny. Wygląda raczej niezbyt przyjemnie :-((( Dziś
je odkryłem dlatego, że w ucieczce przed wodą parę robali wypełzło poza
donicę.

Co z tym tałatajstwem zrobić? Jak się tego pozbyć? Przesuszyć solidnie i
liczyć na to że padnie wcześniej niz dracena, wcęcz przeciwnie - topić wodą
regularnie, a może wymordować jakąs chemią? Czy nie robić nic, bo to
pozyteczne stworki?

J.

2. Data: 2003-08-17 16:23:26

Temat: Re: [OT] RATUNKU, jakieś robactwo siedzi w dracenie :-I
Od: "Lavenda" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Moje pytanie dotyczy nie ogrodu, a doniczki, ale osobnej grupy nie ma

alt.pl.rosliny.doniczkowe

Pozdrawiam :)

jajko nawozem?
Mimoza