Cambridge First Certyficate - Co to daje, do czego upoważnia?

1. Data: 2004-11-04 10:26:17

Temat: Cambridge First Certyficate - Co to daje, do czego upoważnia?
Od: "majszek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam moja dziewczyna chce chodzić na naukę j. angielskiego metodą Callana,
naukę ma zakończyć uzyskanie certyfikatu Cambridge First. Całość ma
kosztować ok 2000zł zastanawiamy się czy warto i stąd pytania jakie ma
znaczenie ten certyfikat przy znalezieniu pracy? Czy można uczyć w szkole
jeżeli ma się już wcześniej skończone studia pedagogiczne? Może ktoś z was
lub waszych znajomych ma coś takiego i może się wypowiedzieć w czym to
pomogło.
Dzięki i Pozdr.

2. Data: 2004-11-04 21:49:08

Od: miss grim <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik majszek napisał:
> [...]
> jeżeli ma się już wcześniej skończone studia pedagogiczne? Może ktoś z was
> lub waszych znajomych ma coś takiego i może się wypowiedzieć w czym to

IMVHO: Jeśli to jest takie zwykłe FCE to niewiele daje - powiedzmy, że
potwierdzienie znajomości języka na poziomie nieco wyższym niż
średniozaawansowany, żeby uczyć to trzeba chyba trzeci z kolei taki
certyfikacik - jakoś tam są stopniowane. Ale niech się specjaliści
wypowiadają.
pozdrawiam miss grim

3. Data: 2004-11-05 09:24:53

Od: "kono" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cambridge First Certyficate - Co to daje, do czego upoważnia?

nic nie daje i do niczego nie upowarznia

4. Data: 2004-11-06 13:57:54

Od: "zaku" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cambridge First Certyficate - Co to daje, do czego upoważnia?
>
> nic nie daje i do niczego nie upowarznia

mozesz sobie co najwyzej swoja szanowna tym wytrzec

--
zaku

5. Data: 2004-11-06 17:29:25

Od: "majszek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> średniozaawansowany, żeby uczyć to trzeba chyba trzeci z kolei taki
> certyfikacik - jakoś tam są stopniowane. Ale niech się specjaliści

Ten jest właśnie trzeci!

6. Data: 2004-11-07 10:48:00

Od: miss grim <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik majszek napisał:

> Ten jest właśnie trzeci!

I dlatego się First nazywa? Żeby się nikt nie zorientował?

pzdr. mg

7. Data: 2004-11-08 06:38:41

Od: JMM <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Nov 2004 11:48:00 +0100, miss grim <m...@o...pl> w
wiadomości <cmkub4$a6q$1@news.onet.pl> napisał(a):

>I dlatego się First nazywa? Żeby się nikt nie zorientował?

Większości ludzi w Polsce wydaje się, że przed FCE nic nie ma, a
tymczasem... są przed nim jeszcze dwa egzaminy KET - Key English Test
oraz PET - Preliminary English Test. Wbrew mylącej nazwie FCE jest
egzaminem oznaczonym jako Level 3 w hierarchii egzaminów
organizowanych przez UCLES (KET/PET/FCE/CAE/CPE).

8. Data: 2004-11-08 06:39:23

Od: JMM <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, znów uciekło bez sygnaturki.

JMM <j_m_majer (_a_) poczta.onet.pl>
odpowiadajac listownie prosze zamienić 'j' w nazwisku na 'y'

Podział na szkoły to kretynizm
praca?????
umowa o prace - na jaki czas?
dofinansowanie szkoleń