Cannelloni - proszę o pomysł

11. Data: 2005-09-06 12:59:45

Temat: Re: Cannelloni - proszę o pomysł
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 Sep 2005 14:16:26 +0200, Waćpanna lub Waćpan *medea*, w
wiadomości news:<news:dfk1ac$877$1@proxy.provider.pl> zawarł, co następuje:

> Głodny brat zje wszystko (?), a głodny dwulatek niekoniecznie ;-).

No i tu własnie sęk :D
Głodny Brat jest stworzeniem występującym w moim domu parami, przy czym
jeden chce co innego niż drugi, ten nie lubi tego, ten wychdozi wcześniej,
temu to, temu tamto. Bardzo inspirujący biesiadnicy :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

12. Data: 2005-09-07 18:42:40

Od: "zakiszony" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości

> I własnie dlatego nie jestem gotowa na potomstwo :P

Szkoda!
kisz

ogórki na zagryche
Pytanko od kuchni ?