Caribbean Collection - polecam !

1. Data: 2003-07-11 15:24:29

Temat: Caribbean Collection - polecam !
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj zauwazylam nowe fajne kosmetyki - to znaczy: nie wiem, czy to nowosc,
ale wczesniej ich nie widzialam. Rzecz nazywa sie Caribbean Collection
(produkcja brytyska by Asquith & Sommerset). Sa to plyny pod prysznic, balsamy
i - jak to oni nazwali - sorbety do ciala. Wszystko leciusienkie, cudownie sie
wchlania, a przede wszystkim cudownie pachnie - jak znane koktaile (Pina
Colada, Margarita etc). Kupilam sobie sorbet o zapachu Margarita, tym rozni sie
od balsamu, ze jest lzejszy i lekko chlodzi. Poleceam bardzo goraco, mam
nadzieje, ze w PL tez mozna je dostac.

Mozna je sobie obejrzec np tu:

http://www.europeansoaps.com/product_items.asp?line=
2&cat=117

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-07-11 15:34:33

Temat: Re: Caribbean Collection - polecam !
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
rozni sie
> od balsamu, ze jest lzejszy i lekko chlodzi. Poleceam bardzo goraco, mam

Wow, zachęcająco wyglądają. Ale w Polsce niestety ich nie widziałam, a
szkoda.
Pozdrawiam, Ela

AVON non stop 30% taniej bez żadnych warunków
Pulanna
wrastanie włosków-fu!
Egyptos
Usta