Carla Bruni...

1. Data: 2011-09-29 23:23:21

Temat: Carla Bruni...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...w przesłodzonym reportażu teraz w TVP2:

Do p. Obamów: "Na naszych prezydentów nie urządzano zamachów".
W Birmie, w liście do władz: "Ten piękny kraj zasługuje na demokrację."
W domu: "Dlaczego ludzie uważają, ze wszystko, co robimy, robimy dla
zdobycia przychylności wyborców?"

I sporo innych tego typu.

Głupia. //że nie dokończę...

--
XL

2. Data: 2011-09-29 23:27:30

Temat: Re: Carla Bruni...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Sep 2011 01:23:21 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> W Birmie, w liście do władz: "Ten piękny kraj zasługuje na demokrację."
> W domu: "Dlaczego ludzie uważają, ze wszystko, co robimy, robimy dla

"Podczas oficjalnych wystąpień muszę stać za nim. Taka jest tradycja,
dostosowuję się do tego, ale przeciez ja nigdy nie wyobrażałabym sobie, że
on miałby stanąć przy mnie na scenie, kiedy występuję".

> I sporo innych tego typu.
>
> Głupia. //że nie dokończę...

j.p.

--
XL

3. Data: 2011-09-29 23:51:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Sep 2011 01:27:30 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> dostosowuję się do tego, ale przeciez ja nigdy nie wyobrażałabym sobie, że
> on miałby stanąć przy mnie na scenie, kiedy występuję".

Po obejrzeniu reportażu jestem ogłuszona jej płytkością. Kobieta w tym
wieku, a mentalność ma nastolatki. Kiedy zaś sili się na cokolwioek, to
tylko na głoszenie sloganów.
I te braki w wiedzy o kraju, którego prezydentem jest jej mąż, a ona
Pierwszą Obywatelką! (bo damą raczej nie, dama nie miewa takich wpadek...)
- "Na naszych prezydentów nie urządzano zamachów", cóż za ignorancja!

Jak WSZYSCY wiemy (bo wiemy, prawda?)...
http://www.teleman.pl/tv/Slynne-Zamachy-Proby-Zamach
ow-Na-Generala-De-Gaullea-18-178905
--
XL

4. Data: 2011-09-29 23:54:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Sep 2011 01:51:36 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> - "Na naszych prezydentów nie urządzano zamachów", cóż za ignorancja!
>
> Jak WSZYSCY wiemy (bo wiemy, prawda?)...

Poprawię powyższy link: De Gaulle przeżył ok. 30 zamachów na swoje życie!
Jako prezydent - kilka.
I pani Bruni tego nie wie...
--
XL

5. Data: 2011-09-30 07:08:04

Od: Marek Czaplicki <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze na pl.sci.psychologia w dniu piątek 30 wrzesień 2011 01:23:

> [...]
> W Birmie, w liście do władz: "Ten piękny kraj zasługuje na demokrację."
> W domu: "Dlaczego ludzie uważają, ze wszystko, co robimy, robimy dla

Nikt tak nie skrytykuje innej kobiety jak jakaś kobieta. :-)

6. Data: 2011-09-30 08:30:34

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Wrz, 09:08, Marek Czaplicki <e...@g...pl> wrote:

> Nikt tak nie skrytykuje innej kobiety jak jaka kobieta. :-)

Nie nie, nie "jakas".
:)
Poprawnie sformulowane zdanie brzmi:
Nikt tak nie skrytykuje kobiety jak Ikselka.

7. Data: 2011-09-30 08:38:40

Od: Marek Czaplicki <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze na pl.sci.psychologia w dniu piątek 30 wrzesień 2011 10:30:

> Nie nie, nie "jakas".
> :)
> Poprawnie sformulowane zdanie brzmi:
> Nikt tak nie skrytykuje kobiety jak Ikselka.

Acha. Można i tak. Jestem facetem i dla mnie każda kobieta jest przede
wszystkim: kobietą, potem wypełniającą różne role społeczne, pracującą albo
nie, a na końcu dopiero Ikselką.
Od niedawna jestem na grupie. Można powiedzieć, że zainteresowałem się nią
przez Ikselkę, która skrospostowała jedną ze swych wypowiedzi na grupę na
której się udzielałem bardziej. :-)

8. Data: 2011-09-30 08:51:09

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Marek Czaplicki wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> nią przez Ikselkę, która skrospostowała jedną ze swych wypowiedzi na
> grupę na której się udzielałem bardziej. :-)

Heh, a jak już odejdą stąd na zasłużoną emeryturę wszystkie tutejsze
suchary, okaże się, żeśmy się tu wszyscy znaleźli przez Iksi.

Qra, katarzynka

9. Data: 2011-09-30 09:21:03

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-30 10:51, Qrczak pisze:

> Heh, a jak już odejdą stąd na zasłużoną emeryturę wszystkie tutejsze
> suchary, okaże się, żeśmy się tu wszyscy znaleźli przez Iksi.
>
> Qra, katarzynka

Wychodzi na to, że ja suchar.

Ewa

10. Data: 2011-09-30 09:46:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Sep 2011 10:51:09 +0200, Qrczak napisał(a):

> [...]
>
> Heh, a jak już odejdą stąd na zasłużoną emeryturę wszystkie tutejsze
> suchary, okaże się, żeśmy się tu wszyscy znaleźli przez Iksi.

Żeśmy. No i po co ta "katarzynka" 333-)
--
XL

Inny test wyborczy