Re: Wasze preferencje polityczne...

1. Data: 2011-09-28 19:34:44

Temat: Re: Wasze preferencje polityczne...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://finanse.wp.pl/wybory_ankieta.html

> Mi wyszło coś takiego: http://imageshack.us/photo/my-images/101/77072192.pn
g/

Mnie wyszło PJN, a bardzo blisko PO.
Co jest U MNIE z gruntu realnie NIEMOŻLIWE, bo ja wiem, co wiem i dlaczego.

Sprytne narządko ta ankieta - ani chybi skonstruowana na zlecenie PO. Ma
służyć indywidualnie, osobniczo żtp biologicznie, osłabianiu w konkretnych
ludziach przekonań pro-PiS.
No bo jak to - "przecież do tej pory wiedziałem, że jestem za PiS, a tu mi
taka mądra ankieta mówi, że ja nie wiem, co wiem? To może faktycznie nie
wiem, co wiem? Może powinienem głosować tak, jak wyszło?"

Przeglądamy wyniki ogólne - i co mamy? - "Och, nosz, większość ma tak jak
ja! - najdalej większości do PiS! Większosć ma rację, to ja się myliłem"

Paskudna manipulacja, zaiste paskudna. Żeruje na drzemiącym w większości
ludzi przekonaniu o rzetelności anonimowych ankiet w necie i na BRAKU
własnych przekonań.
I na niewiedzy, że KAŻDĄ ankietę/test można skonstruować tak, aby wyszło
to, co jej konstruktor chce, aby wyszło.

--
XL - PiS forever!

2. Data: 2011-09-28 20:27:38

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-09-28 21:34, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

http://finanse.wp.pl/wybory_ankieta.html

> Mnie wyszło PJN, a bardzo blisko PO.

Czytać umieć to nie wszystko, trzeba jeszcze czasem zrozumieć.
To nie Tobie wyszło PJN, tylko w ogólnej populacji PJN było najmocniej
reprezentowane.

> [...]
> taka mądra ankieta mówi, że ja nie wiem, co wiem? To może faktycznie nie
> wiem, co wiem? Może powinienem głosować tak, jak wyszło?"

I tym PO bym się tak mocno nie podpierała.
Po prostu jakaś tak ankietka, zagadnienia niektóre cokolwiek ciekawe,
zwłaszcza w obszarze działań społecznych.

Qra
--
Pamiętajcie, Mistrz zna się na wszystkim.

3. Data: 2011-09-28 20:45:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Sep 2011 22:27:38 +0200, Qrczak napisał(a):

> Czytać umieć to nie wszystko, trzeba jeszcze czasem zrozumieć.

No - to spróbuj: pisałam, że MI wyszło, bo MI wyszło.
Otrzymałam bowiem komunikat podsumowujący w rodzaju "Twoje(sic!)
przekonania najbliższe są... ple ple ple...PJN".

> To nie Tobie wyszło PJN, tylko w ogólnej populacji PJN było najmocniej
> reprezentowane.

MNIE wyszło. Wyszło MI.
Po komunikacie podsumowującm mogłam obejrzeć OGÓLNY wynik populacji osób,
które wypełniły ankietę.
Ja nie reprezentowałam PJN, a MI wyszło.

--
XL

4. Data: 2011-09-28 20:52:57

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-28 22:45, Ikselka pisze:
> No - to spróbuj: pisałam, że MI wyszło, bo MI wyszło.
> Otrzymałam bowiem komunikat podsumowujący w rodzaju "Twoje(sic!)
> przekonania najbliższe są... ple ple ple...PJN".

Mi tez wyszło PJN. I ordoliberalizm z czym nawet mogę się zgodzić.

5. Data: 2011-09-28 20:54:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Sep 2011 22:52:57 +0200, zdumiony napisał(a):

> Mi tez wyszło PJN. I ordoliberalizm z czym nawet mogę się zgodzić.

O, tio, tio - też mi ordoliberalizm wyszedł. I też się nawet zgadzam z nim,
ale absolutnie nie identyfikuję się z PJN.
--
XL

6. Data: 2011-09-28 21:00:58

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-28 22:54, Ikselka pisze:
> O, tio, tio - też mi ordoliberalizm wyszedł. I też się nawet zgadzam z nim,
> ale absolutnie nie identyfikuję się z PJN.

Ja też się nie identyfikuje z PJN bo niezbyt wiele o nich wiem. PJN
wykluło się z PiS, jakie widzisz różnice między tymi ugrupowaniami że że
bliżej Ci do PiS ?

7. Data: 2011-09-28 21:03:54

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-09-28 22:45, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> które wypełniły ankietę.
> Ja nie reprezentowałam PJN, a MI wyszło.

Aaaaa... to o to szło...
Mnie to by wyszło, co by wyszło, a tak to wyszło to dopiero w szczególach

Qra
--
a...społeczna

8. Data: 2011-09-28 21:18:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Sep 2011 23:00:58 +0200, zdumiony napisał(a):

> Ja też się nie identyfikuje z PJN bo niezbyt wiele o nich wiem. PJN
> wykluło się z PiS, jakie widzisz różnice między tymi ugrupowaniami że że
> bliżej Ci do PiS ?

Powiem ogólnie, bo szczegóły tutaj są akurat podobne. No ale nie tylko one
mają znaczenie, lecz POSTAWA.
PJN jest mniej radykalna, niż PiS (dla mnie PiS nie jest zbyt radykalny na
to, abym nie mogła na niego głosować pomimo mego zbliżenia do
ordoliberalizmu).
Ponadto mam do PJN "ale" o to, że zamiast walczyć w ramach własnej partii,
to "wypączkowali" i, powiedzmy to sobie jasno, chodziło tylko i wyłącznie o
władzę - najlepiej to widać po tym, że jak Kluzikowej nie wybrali, to se
zrobiła foch i poszła do PO.
Nie znoszę chorągiewek. Z zasady oraz dlatego, że nie można im ufać. Jesli
ktoś "pączkuje" dla władzy, a potem przechodzi na stronę przeciwną, jest
człowiekiem bez kręgosłupa.

Jednakże owszem, MAM pretensje do JK, że zmiękł przed wyborami. Wielu
wyborców stracił przez to. No ale ja nie choragiewka... Ja daję szansę.

--
XL

9. Data: 2011-09-29 08:15:46

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> taka mądra ankieta mówi, że ja nie wiem, co wiem? To może faktycznie nie
> wiem, co wiem? Może powinienem głosować tak, jak wyszło?"

A może wystarczy przeczytać program wyborczy partii, na którą chce się
zagłosować. Dość dużo piszesz o swoich przekonaniach
społeczno-ekonomiczno-gospodarczych i naprawdę nijak się one wpisują w
to, co proponuje partia JK. Po prostu. Nie ma tu żadnego drugiego dna.
PiS proponuje rozdawnictwo, sprzeciwia się prywatyzacji, czyli to partia
de facto socjalistyczna od SLD różnią ją tylko sprawy związane z rolą
kościoła, aborcją, związkami osób tej samej płci, dekomunizacją. Reszta
toczka w toczkę jak postkomuniści.

> [...]

> I na niewiedzy, że KAŻDĄ ankietę/test można skonstruować tak, aby wyszło
> to, co jej konstruktor chce, aby wyszło.

Przecież to partie udzieliły odpowiedzi. Ankieta bada zgodność Twoich
odpowiedzi z tymi udzielonymi przez te partie. Gdzie tu widzisz manipulację?
Wyniki Ci się nie spodobały po prostu.

--

Paulinka

10. Data: 2011-09-29 09:28:35

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

g/

> Mnie wyszło PJN, a bardzo blisko PO.
> Co jest U MNIE z gruntu realnie NIEMOŻLIWE, bo ja wiem, co wiem i
> dlaczego.

[...]

> [...]
> I na niewiedzy, że KAŻDĄ ankietę/test można skonstruować tak, aby wyszło
> to, co jej konstruktor chce, aby wyszło.

Mi wyszło tak jak mnie miało wyjść ;) To straszne, że konstruktor nie chce
mną manipulować ... czuję się taki ... zaniedbany, w sytuacji gdy innymi
jednak chce ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

powierzchowność i oszukiwanie siebie
Kilka nagrań specjalnie dla Was :)
Re: Jeszcze Nergal
Jedzmy karaluchy, jedwabniki i świerszcze.
rozpraszanie się