Re: Wasze preferencje polityczne...

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Wasze preferencje polityczne...
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 28 Sep 2011 23:18:39 +0200

Dnia Wed, 28 Sep 2011 23:00:58 +0200, zdumiony napisał(a):

> Ja też się nie identyfikuje z PJN bo niezbyt wiele o nich wiem. PJN
> wykluło się z PiS, jakie widzisz różnice między tymi ugrupowaniami że że
> bliżej Ci do PiS ?

Powiem ogólnie, bo szczegóły tutaj są akurat podobne. No ale nie tylko one
mają znaczenie, lecz POSTAWA.
PJN jest mniej radykalna, niż PiS (dla mnie PiS nie jest zbyt radykalny na
to, abym nie mogła na niego głosować pomimo mego zbliżenia do
ordoliberalizmu).
Ponadto mam do PJN "ale" o to, że zamiast walczyć w ramach własnej partii,
to "wypączkowali" i, powiedzmy to sobie jasno, chodziło tylko i wyłącznie o
władzę - najlepiej to widać po tym, że jak Kluzikowej nie wybrali, to se
zrobiła foch i poszła do PO.
Nie znoszę chorągiewek. Z zasady oraz dlatego, że nie można im ufać. Jesli
ktoś "pączkuje" dla władzy, a potem przechodzi na stronę przeciwną, jest
człowiekiem bez kręgosłupa.

Jednakże owszem, MAM pretensje do JK, że zmiękł przed wyborami. Wielu
wyborców stracił przez to. No ale ja nie choragiewka... Ja daję szansę.

--
XL