Re: Carneo w roli odkurzacza

21. Data: 2013-04-27 01:33:36

Temat: Re: Carneo w roli odkurzacza
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Apr 2013 23:56:05 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> "Ikselka" 5gk62zxekrbn$.1vjr42xmefe6j$....@4...net

> Przyznaję, iż nie jestem biegły w stosowaniu tego (chuj w mianowniku) słowa. :)

Wolisz "kurę domową", rozumiem. TO jest bardzo stosowny zwrot :->

> Wyszedłem na kogutka?

Ba, nawet na chujka.

> Nie na Ciebie?

Głośniej tam na dole!
--
XL

22. Data: 2013-04-27 02:20:40

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" w4y5bkc7oras$.jvt1xnn02k54$....@4...net

> Wolisz "kurę domową", rozumiem. TO jest bardzo stosowny zwrot :->

Wolę informacje dotyczące wiadomego odkurzacza.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

23. Data: 2013-04-27 18:49:56

Od: "Grzegorz" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:2f4b8921-5822-4efc-a3bb-60602dd51d09@googlegrou
ps.com,
*Użytkownik* <k...@g...com> typed:

source=neolane&utm_medium=newsletter_okazje

> Do mnie rozmawiasz?

Te, kogutek tnij zbedny tekst!. (Specjalnie go nie kasowalem a bys zobaczyl
swoje wypociny)
Zobacz ile ciagniesz za soba, aby napisac "Do mnie rozmawiasz?"
Najlepiej to sie wylacz bo zadnego pozytku z Ciebie nie ma.

24. Data: 2013-04-27 19:29:42

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz" 517c019f$0$1219$6...@n...neostrada.pl

> Najlepiej to sie wylacz bo zadnego pozytku z Ciebie nie ma.

Z Ciebie na tym wątku pożytku nie ma.

"Grzegorz" 517c0283$0$1209$6...@n...neostrada.pl

> Ej Eneuel czy już jesteś po zażyciu wspomagaczy.
> Bież te prochy bo Ci ksiądz rozgrzeszenia nie da.

Obok prochów mam jeszcze tabletki.

Ważniejsze od rozgrzeszenia księdza jest przebaczenie Boga -- a Bóg na
pewno nie wybaczy, gdy zaprzestanę brania prochów. Po prostu uduszę się
i dusza moja stanie przed obliczem Stwórcy... Ten zaś mi powie jakoś tak:

Mądrzy ludzie zauważyli, że masz astmę na tle alergii. Wywalono masę
szmalu na wykształcenie tych ludzi, aby mogli Cię zdiagnozować. Inni
mądrzy ludzie wyprodukowali prochy rozluźniające oskrzela a polscy
politycy (populiści drżący o własne posady -- poza politykowaniem
nie umieli niczego robić) te leki refundowali, abyś je mógł kupować
za przysłowiowe 5 złotych. Skoro tą dobrocią gardziłeś, nie mogłeś
liczyć na moje przebaczenie, gdyż i ty nie wybaczałeś tym ludziom,
którzy gardzili twoją dobrocią, co pochwalałem jako Stwórca.

Na szczęście ja nie gardzę dobrocią Boga i prochy przyjmuję. Dzięki
tym prochom moja astma jest chorobą sprawiającą mi najmniej problemów
spośród wszystkich chorób, które do tej pory mnie dotknęły w moim życiu.

Reumatyzm, dyskopatia, wady wzroku -- wszystko to było (lub jest)
o wiele bardziej uciążliwe niż astma.

-=-

A teraz Ty zażyj swoich prochów, abyś mógł nawiązać do tematu odkurzacza.
Wg Ciebie kogutek piszący o odkurzaczu jest chory, ja też jestem chory,
ale Ty i Ikselka jesteście zdrowi, choć o odkurzaczu nie piszecie tam,
gdzie trzeba pisać tylko o odkurzaczu...

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

25. Data: 2013-04-27 20:03:26

Od: "Grzegorz" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Eneuel Leszek Ciszewski* <p...@c...fontem.lucida.console> typed:

> Na szczęście ja nie gardzę dobrocią Boga i prochy przyjmuję. Dzięki
> tym prochom moja astma jest chorobą sprawiającą mi najmniej problemów
> spośród wszystkich chorób, które do tej pory mnie dotknęły w moim życiu.

Leszek, a jak tam w sprawach damsko-meskich, czy jeszcze mozesz?.

> A teraz Ty zażyj swoich prochów, abyś mógł nawiązać do tematu odkurzacza.
> Wg Ciebie kogutek piszący o odkurzaczu jest chory, ja też jestem chory,

Kogutek Ciebie przewyzsza, to czlowiek niereformowalny.

> ale Ty i Ikselka jesteście zdrowi, choć o odkurzaczu nie piszecie tam,
> gdzie trzeba pisać tylko o odkurzaczu...

W Biedronce kupisz nowy za 20 zl.
Ikselka Ci wybierze ;-)

26. Data: 2013-04-27 20:08:34

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz" 517c12d0$0$1229$6...@n...neostrada.pl

> Kogutek Ciebie przewyzsza, to czlowiek niereformowalny.

Ale Ty nie przewyższasz Ikselki -- oboje niczego nie wnosicie do wiadomej sprawy.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

27. Data: 2013-04-27 20:38:22

Od: "Grzegorz" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:klh475$ncs$2@speranza.aioe.org,
*Eneuel Leszek Ciszewski* <p...@c...fontem.lucida.console> typed:
> "Grzegorz" 517c12d0$0$1229$6...@n...neostrada.pl

> Ale Ty nie przewyższasz Ikselki

Nie mierzylem sie z Ikselka ;-)

> -- oboje niczego nie wnosicie do wiadomej
> sprawy.

Atam, odkurzacz Ci w glowie. Idz na plebanie, a Twoj pralat sprezentuje Ci
wciagacz kurzu - za darmo.

28. Data: 2013-04-27 22:50:33

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz" 517c1afe$0$1221$6...@n...neostrada.pl

> Atam, odkurzacz Ci w glowie. Idz na plebanie, a Twoj pralat sprezentuje Ci wciagacz
kurzu - za darmo.

Honorowy prałat Rabiczko honorowo umarł na raka odbytnicy.
Ja zaś dowiaduje się, że moje leki nie są już refundowane.
I tak na przykład Diffumax od 01 marca br. kosztuje 122,41
pln, choć ja kilka dni temu zapłaciłem za to parę pln. Takoż
z Neplitem, za który dałem kilka pln.

http://leki-refundowane.com/leki/diffumax-easyhaler.
htm

Ale wcześniej czy później Ewa Kopacz zabierze wszelkie dotacje,
aby móc wypłacić sobie nagrodę za ciężka pracę parlamentarzystki. :)

-=-

Rabiczko naprawdę zmarł, mając nowotwór odbytnicy. Zmarł nagle, niemal
w trakcie odprawiania mszy świętej. (w trakcie odprawiania poczuł się
gorzej, dlatego kończył ją w pośpiechu -- wrócił na plebanię i zmarł)

Ciekawe, jaką śmiercią Bóg nagrodzi ;) ciężą prace Ewy Kopacz.
Wiadomo, jaką nagrodziła ona same siebie i swoich zastępców.

Podobnie jest z Janem Pawłem II -- wiemy, jak nagrodził Bóg
tego człowieka i wiemy, jak nagradzają ludzie.

A zanim zmarł Rabiczko, postanowił, iż powie mi na spowiedzi, co mam
robić. Ja, ufny w Bożą mądrość i Bożą wszechmoc, dałem się wciągnąć
i klęknąłem przed konfesjonałem... Rabiczko jednak odszedł wówczas
nagle i niespodziewanie, jak mniemam -- do sracza, używając jego
języka. :) Tak oto nie obwieścił mi woli Boga swoimi ustami,
zasiadając w rolki pośrednika, czyli spowiednika.

-=-

Leki przeciwko astmie są drogie, ale IMO stanieją, gdy Kopacze
i jej podobni postanowią o zaniechaniu refundowania tychże leków.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

29. Data: 2013-04-27 23:04:54

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" klhdn3$igr$...@s...aioe.org

> [...]
> I tak na przykład Diffumax od 01 marca br. kosztuje 122,41
> pln, choć ja kilka dni temu zapłaciłem za to parę pln. Takoż

A jednak -- ubezpieczony chory płaci parę pln i wg tej strony.
(trzeba zaznaczyć naraz dwa warunki)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

30. Data: 2013-05-02 16:59:38

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...com> a...@g...co

: Szczotki typu Frania, Mania itp na zasysaniu
: miały 0 ( słownie zero) i były skuteczne.

Potwierdzam skuteczność -- niedawno wypróbowałem coś takiego.

: Te odkurzacze działają na zasadzie tamtych szczotek.
: Zasysanie jest w nich zbędne. To i tylko 4W na nie dali.

Ponoć iroboty mają 30 watów ssania, choć też ma taką konstrukcję.

http://sklep.irobot.pl/

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

Cheap SUPRA Shoes COOGI Shoes Nike air Yeezy Shoes wholesale www.Buy-Goodods.com
Cheap AE Bikini A&F Bikini Armani Bikini Baby Phat Bikini Billabong Bikini Burberry Bikin CA Bikin Chanel Bikini Chloe Bikini Coach Bikini D&G Bikini Dior Bikini ED Hardy Bikini Fendi Bikini Gucci Bikini www.Buy-GoodGoods.com
Cheap Guess Bikini Juicy Bikini Lacoste Bikin LV Bikini Paul Smith Bikini Polo Bikini Prada Bikini ROXY Bikin Sinful Bikini Smart Sexy Bikini VICTORAS Screct Bikini Victoria's Secret Lingerie www.Buy-GoodGoods.com
Cheap Nike Air Max 95 Shoes Air Max 95 360 Shoes wholesale www.Buy-GoodGoods.com
Urwana sruba w termostacie samochodowym