Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Różaniec do granic Re: Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Róż aniec do granic

Re: Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Róż aniec do granic

Data: 2017-10-21 01:11:14
Temat: Re: Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Róż aniec do granic
Od: j...@o...pl

W dniu wtorek, 17 października 2017 22:52:31 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Ten papież to aktor, czuję w nim coś nieprawdziwego. Jakby był podstawiony
> w jakimś złym celu.
>
> --
> XL

nie wiem, iksekus. ja tego nie czuje.
to papiez jezusowo-chrystusowy, no moze zastanawiac fakt,
dlaczego po objeciu urzedu najpierw poszedl sie modlic do Matki Boskiej,
o ile dobrze pamietam.
ale oni wiedza, ze bardziej niz Bog cz Syn Bozy, ona ich wspiera,
choc tez mysle, ze nie jest dokladnie tozsama z Matka Boska,ktora znam.
choc moze i jest; bo Ona cokolwiek bys jej nie powiedzial, ani jakkolwiek
zle jej nie potraktowal i tak ma tylko dobre slowo dla ciebie.
jednakze w tym, ze tylko do niej sie tak chetnie zwracaja,
tez jest jakas dziwnosc co najmniej.
zreszta Bog chyba nie za bardzo chce juz z nimi gadac, z tego co wiem,
czy bardziej wnioskuje.
stad jest tak, jak jest.

przepraszm, ale nie wiem dlaczego Matka Boska kojarzy mi sie zawsze
z instytuacjlonoscia, oczywiscie poza ta, ktorej powiedzmy doswiadczam,
a Jezusowi-Chrystusowi, czy Bogu Ojcu instytucje po prostu zwisaja.
tak zreszta jak Duchowi Swietemu.

pozdrawiam,
jacek