Celibat

141. Data: 2012-04-23 21:49:35

Temat: Re: Celibat
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Apr 2012 23:39:52 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> poniedziałek, 23 kwietnia 2012 22:39. carbon entity 'Aicha'
> <b...@t...ja>
> contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> No to tylko pozostaje tobie pojechać w tej intencji do Matki Lasany ;)))

Gdyby byli "tacy" ojcowie, to byliby i chłopcy. Tacy.
Więc wiesz, żadne intencje nie pomogą - trza się brać za wychowanie.

142. Data: 2012-04-23 21:50:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Apr 2012 21:42:18 +0000 (UTC), prawo-slawic napisał(a):

> Uwazasz prawoslawnych, grekokatolcow i ewangelikow za nielogicznych skoro
> celibat u nich tylko dobrowolny?

Czytanie ze zrozumieniem Ci szwankuje. Masz maturę?

> Przeciez nikomu ze swoich go nie
> zakazuja... ;P

Jak wyżej.

143. Data: 2012-04-23 21:52:45

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 23 kwietnia 2012 22:19. carbon entity 'medea' <x...@p...fm>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> W jakich rejonach Wrocławia można Cię spotkać? Spotkać prawdziwego
> czarodzieja to byłaby gratka! ;)
>
> Ewa

Oj tam oj tam... te babeczki przesadziły. A chwilowo to nie zachowuję się i
nie wyglądam jak czarodziej, bo jestem w przejściowym dołku. Pojawiam się
najczęściej na Mikołajkach w okolicach dworca (licząc od centrum przystanek
przed Magnolią) i na Słowiańskiej/Jedności Narodowej/Roosevelta jak mam
trening kung-fu (od trzech z hakiem miesięcy nie chodzę tam z powodu tego,
że opiekuję się osobą w rodzinie chorą na półpasiec, ale ta choroba już
mija, więc najwcześniej na początku maja wznowię trening).

http://lordwinterisle.blogspot.com/

144. Data: 2012-04-23 21:54:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Apr 2012 23:43:10 +0200, Aicha napisał(a):

> Skoro to co piszesz, jest nieważne, to po co w ogóle piszesz?

Żebyś załapała, ale ni dudu.
Więc muszę łopatą.
Otóż vide ów dziadziuś, który beztrosko dawał wnusiowi pieniądze na
prezerwatywy albo dewocjonalia. Dziadunio był ewidentnym przykładem, jak
mozna wielowarstwowo zdemoralizowac dziecko w 5 minut, traktując cel
wydania pieniędzy jako najmniej WAŻNY oraz tymże sposobem deprecjonując pre
facto dwie potencjalnie ważne sfery życia przyszłego dorosłego człowieka.

145. Data: 2012-04-23 21:58:00

Od: "zbabienie" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Czytanie ze zrozumieniem Ci szwankuje. Masz maturę?

Nic mi po niej. Myslisz ze tobie cos dala? Zludzenia...
Posiasc Ducha Prawdy- to jest to! ;P

> Jak wyżej.

KRK zabrania kaplanstwa zonatym? Zabrania.
Jak przestana zabraniac bedzie git.
Kiedyz ty sie xla odkrecisz...
Ale przeciez ty jestes baba!
Wiec nigdy... ;D

146. Data: 2012-04-23 22:06:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Apr 2012 21:58:00 +0000 (UTC), zbabienie napisał(a):

> [...]
>
> Nic mi po niej. Myslisz ze tobie cos dala? Zludzenia...
> Posiasc Ducha Prawdy- to jest to! ;P

> KRK zabrania kaplanstwa zonatym? Zabrania.

Weź wróć do swego nicka, nie pitol.

147. Data: 2012-04-23 22:09:01

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 23 kwietnia 2012 22:36. carbon entity 'glob'
<n...@g...com>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> A od kiedy się kk propagandy kłamstwa oduczył, fakty na jego życia są
> pomijane , ale gdy poskrobieny zrozumiemy dlaczego zagranica uważa go
> za skurwiela a polaków za biednych idiotów.

Za skurwiela powiadasz? "No to kurwa, widzę, że tu sami swoi"

Poszedł ksiądz na targ kupić coś do jedzenia, bo miał mieć w parafii
wizytację biskupa i biskup miał zostać na kolację.
Podszedł do gościa z rybami i mówi:
- Oj, jaka piękna, duża ryba!
Sprzedawca na to:
- Pięknego skurwiela złapałem, co?
Ksiądz się obruszył:
- Panie, ja wszystko rozumiem - piękna duża ryba, ale żeby zaraz przy
księdzu takie epitety wstyd!
Sprzedawca wyjaśnia:
- Ale proszę księdza - skurwiel to jest nazwa tej ryby, tak samo jak płotka,
okoń czy pstrąg.
- Aaa no to w porządku. Poproszę tego skurwiela. Przygotuję go na kolację z
biskupem.
Przychodzi ksiądz na parafię pokazuje rybę siostrze zakonnej.
Zakonnica:
- O jaka piękna duża ryba.
A ksiądz na to:
- Ładnego skurwiela kupiłem, co?
Zakonnica:
- Ale co ksiądz - takie słownictwo?
A ksiądz wyjaśnia, że to ta ryba się nazywa skurwiel - tak jak inne, płoć
czy szczupak.
- Aaaa. to rozumiem.
Ksiądz polecił zakonnicy żeby ta przygotowała skurwiela na kolację z
biskupem.
Stoi zakonnica w kuchni, skrobie rybę a tu wchodzi kucharka.
- O jaka piękna duża ryba - mówi kucharka.
Siostra na to:
- Piękny skurwiel, prawda?
- Ależ co siostra? Nie poznaję! - obrusza się kucharka.
A siostra, że ta ryba się nazywa skurwiel - tak jak inne się nazywają, karp
czy lin.
Siostra kazała przygotować skurwiela na kolację z biskupem. Wieczorem
przyjeżdża biskup, siada przy stole z księdzem i zakonnicą. Kucharka wnosi
główne danie - rybę.
Ksiądz biskup:
- Jaka piękna, duża ryba!
Na to proboszcz:
To ja tego skurwiela znalazłem i kupiłem.
Odzywa się zakonnica:
- A ja tego skurwiela skrobałam.
Na to włącza się kucharka:
- A ja tego skurwiela usmażyłam i przyrządziłam.
Ksiądz biskup uśmiechnął się, wyjął z torby litr wódki i mówi:
- Kurwa, widzę, że tu sami swoi!

A tak naprawdę to z takimi epitetami występować do człowieka, który był
przedwojennym uczniem Różokrzyża i mistrz mu kazał wstąpić do kościoła, a
także Wanda Dynowska polska tłumaczka Bhagavad-Gity i uczennica Śri Ramany
Maharisziego przepowiedziała, że zostanie przywódcą Kościoła rzymskiego, to
może tylko profan, który rozumie mniej niż uważa. Przepraszam glob, że
będziesz urażony, ale taka jest prawda --- reformowanie Kościoła
katolickiego tak, aby się nie rozpadł, to jest ciężki orzech do zgryzienia.
Gdybyś naprawdę był z samych swoich, to byś zrozumiał, że robił co mógł,
żeby przygotować nadchodząćą zmianę na nowe.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

148. Data: 2012-04-23 22:20:37

Od: "flybyexit" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Weź wróć do swego nicka, nie pitol.

Tak serio to juz z niego dawno wyewoluowalem. Wiec nie czuje zwiazku z
tamtym. Ilez mozna sie nazywac tak samo gdy zmienia sie wszystko inne?
Dzis jestem wielonick kiepsk -do uslug. ;)
A ty wez zrozum ze kaplanstwo to misja dla ludzi wolnych a nie jakichs
samowykastrowancow ideologicznych z nakazu doraznego interesu organizacji?!
no wezze pomysl. Wolnosci Dzieci Bozych moga uczyc tylko Naprawde Ludzie
Wolni. A gdzie skrepowanym celibatem i innymi prawkami koscielnymi do
wolnosci? I wcale nie mowie o anarchii bezprawia -ale o wolnosci-do-milosci
bez zakazow i nakazow, do relacji ktora jest odpowiedzia na chwile zadana,
na tu-i-teraz. A nie na nawiazanie do wczoraj lub ideefixe widzimisie
przyszlosci...
Ale lepiej pokontemplujmy...zamiast sie pismaczyc.
Serdecznosci ixla i wszyscy moi tu mile czytani :)

149. Data: 2012-04-23 22:48:36

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-23 23:48, Ikselka pisze:

> Innych tam nie widzisz, na tym boisku znaczy?

Na boisku szkoły sąsiadującej z dzielnicą wykluczenia? Jakoś trudno
dojrzeć :)

150. Data: 2012-04-23 22:49:08

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-23 23:49, Ikselka pisze:

> Gdyby byli "tacy" ojcowie, to byliby i chłopcy. Tacy.
> Więc wiesz, żadne intencje nie pomogą - trza się brać za wychowanie.

Ojców? Za późno trochę.

Postmodernizm
Polska zezwierzęcona
Afirmacja życia.