Celibat

241. Data: 2012-04-25 09:38:50

Temat: Re: Celibat
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-25 11:09, Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Nie ukrywam, że to zamierzone- napisałem mu o tym otwartym tekstem

Tylko po co to wszystko ? :)))
Może księża powinni robić dzieci, żeby udowadniać, że rozbite
rodziny to zło, bo dzieci wychowywane bez ojca mają problemy ?

242. Data: 2012-04-25 09:39:36

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:
> [...]
>
> Ujmę to tak: różne są koleżeństwa przyczyny. Jednak jeśli chodzi o
> Redarta- on jest wrogiem każdego. Przede wszystkim- siebie. Nie licz mu

Moim nie. Ty zresztą też. Z tego samego powodu.

qr.a

243. Data: 2012-04-25 10:02:42

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> Tylko po co to wszystko ? :)))
> Może księża powinni robić dzieci, żeby udowadniać, że rozbite
> rodziny to zło, bo dzieci wychowywane bez ojca mają problemy ?
OK- już nie będę. Przepraszam.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

244. Data: 2012-04-25 10:03:25

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Moim nie. Ty zresztą też. Z tego samego powodu.

To była tylko zamierzona podłość:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

245. Data: 2012-04-25 12:15:09

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-25 12:02, Chiron pisze:
> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> OK- już nie będę. Przepraszam.

Ja Ci już mówiłem coś o tym przepraszaniu :)
Mi to w zasadzie do niczego niepotrzebne, możesz mnie
obgadywać z kim chcesz, dla mnie to okazja do obserwacji.
W każdym bądź razie nie jest mi z tego powodu wcale 'niefajnie'
i nie demonizowałbym.

246. Data: 2012-04-25 16:27:18

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony napisał(a):

> Tylko po co to wszystko ? :)))
> Może księża powinni robić dzieci, żeby udowadniać, że rozbite
> rodziny to zło, bo dzieci wychowywane bez ojca mają problemy ?

Dane światowe na temat dzietności podawali , polska się plasuje na 209
miejscu z 220 na świecie w ilości rodzenia dzieci, znaczy że polska
jest na samym końcu listy światowej jeśli chodzi o ilość rodzonych.
Moim zdaniem to świadczy że tu jest bardzo źle, jak pustynia która nie
nadaje się do życia, jak również widzimy iż kleru nikt nie słucha.

247. Data: 2012-04-25 17:37:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

środa, 25 kwietnia 2012 09:13. carbon entity 'zażółcony'
> [...]
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Tylko bez histerii, proszę :)
>
> Od lat (!) zastnawiam się, jak Ci się udaje połączyć centralną
> w Mahajanie ideę współczucia z motywami Jihhadu (czy jak to
> się tam pisze). Mam takie wrażenie, ze próbujesz dokonać
> połączenia przez odwrót od bodhisattwy w kierunku arhata.
> Arhat jest tym, którego "współczucie" w sposób oczywisty
> nie wiąże, a w przypadku bodhisattwy takie oczywiste to
> nie jest. Tyle, ze arhat, to tak generalnie, 'ma w dupie',
> wiec co go obchodzi jakaś karma świata, skoro nawet

Popatrz na Japończyków jak to od stuleci wiążą (bushido). Z przykładów
bardziej kontynentalnych mogę podać Dambiżancana i Ungerna. To nie jest
odwrót od Bodhisattwy w stronę arhata, to jest groźna postać Dharmapali ---
Rudry, który nawrócony przez tantrycznego bodhisattwę stał się Mahakalą,
"stale przywoływanym dla ochrony w sekretnym ,,domu pańskim" z tyłu za
klasztornym ołtarzem". Pole 34 gry "Odrodzenie" Sakya Pandity.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

248. Data: 2012-04-25 17:58:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Apr 2012 17:02:34 -0700 (PDT), Nemezis napisał(a):

> Zobaczę , pokonfiguruje pocztę i popstrykam , zobaczymy. Muszę
> pomyśleć jak ten telefon poustawiać, żeby było widoczne że globik jest
> stworzony do miłości. Ostatnio jak chodziłem po słupie elektrycznym
> ( globik chodzi po różnych miejscach) to jakaś kobieta mało się nie
> zaśliniła rozmażona, ciekawe czy zdjęcia ten aspekt uchwycą.:)

Nienoooo, globuś, ty mi swoich aktów nie wysyłaj!
:-D
--
XL smile
http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/791665

249. Data: 2012-04-25 21:41:44

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Tue, 24 Apr 2012 17:02:34 -0700 (PDT), Nemezis napisaďż˝(a):

> Nienoooo, globu�, ty mi swoich akt�w nie wysy�aj!
> :-D
> --
> XL smile
> http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/791665

Po słupie elektrycznym raczej się chodzi w ubraniu, więc już mnie w
myślach rozbierasz?:)

250. Data: 2012-04-25 22:45:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Apr 2012 14:41:44 -0700 (PDT), Nemezis napisał(a):

> Po słupie elektrycznym raczej się chodzi w ubraniu, więc już mnie w
> myślach rozbierasz?:)

http://tiny.pl/hplmf
3333333-)
--