Cellesse-urządzenie Philipsa

1. Data: 2003-03-09 20:49:34

Temat: Cellesse-urządzenie Philipsa
Od: "Mireczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczynam walkę z "pomarańczową skórką" i planuje kupić urządzenie o
nazwie Cellesse. Służy on do masażu bioder, ud i nóg -tam gdzie z reguły
powstaje cellulit. Czy ten przyrząd jest faktycznie skuteczny? Proszę o
ocenę jego przydatności w walce ze zmora 95% kobiet.

"Mireczka"

1. Data: 2003-03-09 22:21:55

Temat: Re: Cellesse-urządzenie Philipsa
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam Cellesse od wakacji. W ciągu półtora tygodnia stosowania udało mi się
osiągnąć po ok.1,5cm mniej w każdym udzie (po masażu smarowałam się
dodatkowo D-Stockiem)- czyli efekty były rewelacyjne (tym bardziej, ze nie
stosowałam diety ani gimnastyki). Niestety, jestem leniwa, a masaż tą
maszynką wymaga czasu i energii (wcale nie jest łatwo masować tym pupę i
górną częśc ud), więc Cellesse leży w szafie i czeka na wiosnę. Jeśli nie
masz żylaków lub bardzo kruchych naczynek, to polecam- maszynka jest bardzo
skuteczna no i tańsza od endermologii (a zasada działania ta sama).

1. Data: 2003-03-09 23:23:32

Od: "SILL" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W jakiej cenie jest ta przyjemność i gdzie ją mozna nabyć??

Pozdrawiam
SIIL

1. Data: 2003-03-10 07:08:00

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja kupiłam w promocji w Media Markt za 260zł. Jest w hipermarketach i
sklepach ze sprzętem RTV/AGD za ok. 300zł

Ciemne włoski!!
Farba do włosów
Jak mężczyźni kupują bieliznę dla kobiet?
Nivea
polecam krem Garnier czysta skora