polecam krem Garnier czysta skora

1. Data: 2003-03-09 14:13:38

Temat: polecam krem Garnier czysta skora
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Otoz wlasnie zakupilam to mazidlo
cena taka w normie
jak za 75 ml
z glinka
matujacy
nie wysusza tak bardzo jak zel do mycia twarzy
poza tym ma sie takie lekkie uczucie sciagajace
ale pozniej przejawia sie to w gladkosci skory.
Kolor niebieskawy
zapach bardzo przyjemny.
Pozdraiam
K.

1. Data: 2003-03-09 16:32:45

Temat: Re: polecam krem Garnier czysta skora
Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otoz wlasnie zakupilam to mazidlo
> cena taka w normie
> jak za 75 ml
> z glinka
> matujacy

to fakt, cena prystepna

> nie wysusza tak bardzo jak zel do mycia twarzy
> poza tym ma sie takie lekkie uczucie sciagajace
> ale pozniej przejawia sie to w gladkosci skory.

nie do końca się zgodzę..skóra może jest rzeczywiście gładka.. ale w
połączeniu z podkładem ten krem jest nie do zniesienia.. jedyny podkład,
który jako tako się z nim rozumie to air wear loreala.. no i marizy
matujący..ale jak sie połączy te dwa matujące specyfiki to efekt matujący
raczej nieszczególny..
podkład się do kremu garnier dosłownie przykleja i nie wygląda to ładnie...
poza tym ,ten efekt ściągania może też być nieprzyjemny.. więc ja bym nie
była tak entuzjastycznie nastawiona.. ale zyczę Ci oczywiście,żebyś się nie
orzczarowała tym kremem tak jak ja po kilku dniach ;))

> Kolor niebieskawy
> zapach bardzo przyjemny.

jeśli ktos lubi taką ogórkową nutę ;)

Karola

1. Data: 2003-03-09 18:34:14

Od: "Kasia S." <k...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie wysusza tak bardzo jak zel do mycia twarzy
> poza tym ma sie takie lekkie uczucie sciagajace
> ale pozniej przejawia sie to w gladkosci skory.

czy oni nie testuja czasem kosmetykow na zwierzetach??bo tak mi sie jakos
zdaje
Kaska

1. Data: 2003-03-09 18:58:50

Od: "Karolina W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy oni nie testuja czasem kosmetykow na zwierzetach??bo tak mi sie jakos
> zdaje
> Kaska

nie straaaasz!!! ;) u mnie na obydwu kremach napisane,że testowane
dermatologicznie...no chyba,że to sciema.. gdyby było na zwierzętach, to
byłoby napisane,że klinicznie chyba... ale może teraz można sobie wszystko
napisać
pozdrawiam i dajcie znać jeśli NA PEWNO wiecie jak jest
karola

1. Data: 2003-03-10 08:35:52

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina W" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> napisać
> pozdrawiam i dajcie znać jeśli NA PEWNO wiecie jak jest

NA PEWNO skladniki tych kosmetykow, (a moze nawet juz gotowe kosmetyki) sa
testowane na zwierzetach.
http://www.zb.eco.pl/inne/kosmetyk/ - przykladowy link.

Kaska

1. Data: 2003-03-12 10:32:08

Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"KaRoLa" <c...@t...pl> wrote:

> cena taka w normie
> jak za 75 ml
> z glinka
> matujacy

Hmmmm.
A ja zdecydowanie nie polecam. Skusiłam się na niego zachęcona niską ceną i
poległam :(
Matuje, to prawda, ale kompletnie nie nadaje się pod makijaż - chyba że ktoś
lubi mieć beżowo-niebieskie wałeczki na twarzy.
Użyłam go może trzy razy i zrezygnowałam - stoi teraz w łazience w dziale
"wyrzuty sumienia" :)

--
Pozdr

zula