Krem na noc ?

1. Data: 2003-03-09 12:00:19

Temat: Krem na noc ?
Od: "Moni" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj wszystkie grupowiczki !

Proszę o poradę
. Mam 36 lat, cerę mieszaną, palę papierosy. Jaki krem poleciłybyście mi na
noc, wolałabym, zeby nie był zbyt drogi, ale dobry !!!

Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.

Moni

1. Data: 2003-03-09 12:07:15

Temat: Re: Krem na noc ?
Od: "Mariola" <m...@w...nl> szukaj wiadomości tego autora

"Moni" <m...@p...onet.pl> schreef in bericht
> [...]
> Pozdrawiam.
>
> Moni
> Jestem od Ciebie o 4 lata starsza tez pale papierosy,uwazam ze najlepszy
jest jezeli masz juz troche zmarszczek serum RENERGIE CONTOUR LIFT LANCOME a
nato PRIMORDIALE INTENSE NUIT tez LANCOME ,jest super .Splyca zmarszczki
ktore maja osoby palace przy ustach i pod nosem
Mariola

1. Data: 2003-03-09 16:30:40

Temat: Odp: Krem na noc ?
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

RENERGIE CONTOUR LIFT LANCOME a
: nato PRIMORDIALE INTENSE NUIT tez LANCOME ,

Ale te kremy kosztują powyżej 150 zl!!!
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-03-09 17:11:11

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

RetiC lub coś z serii AA Reti+Vit, kapsułki z wit.C

1. Data: 2003-03-10 09:05:44

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moni" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> noc, wolałabym, zeby nie był zbyt drogi, ale dobry !!!

Hej

a moze Miraculum "krem-serum mlodosci" (czy jakos tak sie to nazywalo) z
serii "Odnowa Biologiczna"? Kosztuje jakies 20 zl, a to IMHO bardzo
przyzwoita cena za bardzo przyzwoity kosmetyk.
I dokup sobie zestaw antyoksydantow - witamina A, E plus C.

Kaska, co tez pali

kosmetyki Flos Lek - co wybrac?
stylista w Krakowie.
Paznokcie pomocy!!!