Paznokcie pomocy!!!

1. Data: 2003-03-09 00:04:29

Temat: Paznokcie pomocy!!!
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka, sluchajcie, moze ktoras z Was cos wymysli, bo ja juz sie niedlugo
poddam. Od jakiegos czasu, bo ja wiem, moze od roku moje paznokcie sa
koszmarnie slabe. Tzn. nie sa cienkie i w ogole wygladaja niby na w miare
mocne, a nie jestem w stanie ich zapuscic. Kzda proba uzycia paznokci do
czegos, no np. do zlapania czegos malego konczy sie tym, ze na krawedziach
mam takie jak to powiedziec, wyzlobienia. Probuje sobie je pilowac, kupilam
nawet szklany pilniczek, ale po spilowaniu na nastepny dzien jest to samo,
ja mam wrazenie ze te paznokcie sa jakies popekane pod spodem czy co? I to
jest naogol w tych samych miejscach. W tej chwili mam wogole strasznie
krotkie i nawet nie ma co pilowac, a juz sa jakby wyszczerbione. Lykalam juz
H-Pantoten, ktory kiedys mi bardzo pomagal, potem skrzyp, teraz drozdze,
uzywalam odzywek, no moze nie tych najdrozszych, ale efektow nie bylo
zadnych. Blagam, moze macie jakis pomysl co to moze byc? A i jeszcze jedno
Mam na paznokciach takie poprzeczne wypuklosci, albo wlasnie wklesniecia juz
sama nie wiem, ale nie sa proste tylko jakies takie dziwne, w oczy sie to
oczywiscie nie rzuca, no ale ja wiem ze jest.
Dzieki z gory.
Maga

1. Data: 2003-03-09 09:24:15

Temat: Re: Paznokcie pomocy!!!
Od: "Joker" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc Madziu,
wiem o czym mowisz jesli chodzi o lamliwosc Twoich paznokci. Niedawno
przechodzilam to samo ale w moim przypadku prawdopodobnie bylo to zwiazane z
dieta, ktora wtedy wlasnie prowadzilam. Niestety organizm ludzki jest tak
skonstruowany, ze jesli zabraknie jakiejs witaminki od razu odbija sie to w
widoczny sposob na zdrowiu. U mnie to byly wlasnie paznokcie i niestety,
wylazily mi garsciami wlosy.
Bede sie powtarzac, bo dziewczyny na grupie juz nie raz o tym mowily.
Sprobuj Merz Special - to tabletki w takim bialym, popisanym sloiczku, ktore
naprawde pomagaja (trzeba za nie zapłacic ok. 60 zl) ale warto. Polecam Ci
rowniez tabletki Silca, na mnie zadzialaly. Podstawa jednak w Twoim
przypadku, tak mi sie przynajmniej wydaje, jest wizyta u dermatologa.
Napisalas bowiem, ze oprocz lamliwosci zauwazylas jakies zmiany na plytkach
paznokci. Nie nalezy tego bagatelizowac. Wierze, ze napewno zauwarzysz
zmiany na lepsze
Pozdowionka
Joker :)

1. Data: 2003-03-09 09:29:40

Od: "Kafar" <W...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[cut] Podstawa jednak w Twoim
: przypadku, tak mi sie przynajmniej wydaje, jest wizyta u dermatologa.

a nie pomyslalas od czego to moze byc ?!

Nie bede sie wlaczal do dyskusji, bo nie jestem kobietom ("moze ktoras z Was
cos wymysli") !!! ale ja bym sie tej pani zapytal w jaki sposob usuwa
skorki. To tyle z mojej strony.

Pzdr
Kaf

1. Data: 2003-03-09 11:18:05

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

E-e. Mechaniczny manicure nieostrożnie wykonany ostrym narzędziem wcale
nie musi być powodem. Ja skórki odsuwam delikatnie drewnianą szpatułką
jak sobie przypomnę (rzaaaadko) po praniu lub zmywaniu, kiedy są one i
tak mięciutkie. A mimo to paznokcie na kciukach mam dość mocno
pofałdowane. A poza tym Maga pisze, że paznokcie są również bardzo
miękkie, więc rzeczywiście wydaje się, że mądrze byłoby udać się do
dermatologa.

--
Kami
____________________________

1. Data: 2003-03-09 12:07:43

Temat: Odp: Paznokcie pomocy!!!
Od: "Moni" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam "Durcisseur cure express" z firmy Peggy Sage, dość drogi lakier z
odzywką. Ja uzywam od 3 tygodni i juz widzę nieznaczną poprawę. Nie kupisz
tego jednak w sklepie, musisz załatwić Sobie przez jakiś salon kosmetyczny.
Wiem, że na Kościuszki chyba 26, u Gabriela moga ci to cudo sprowadzić.

Moni

1. Data: 2003-03-09 14:53:32

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakies dobre odzywki plus witaminy :-)
jedz duzo warzyw
z odzywek to moze hard as nails z sally hansen
dior tez ma taka calkiem calkiem.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-03-10 07:23:33

Od: "wisia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Hejka, sluchajcie, moze ktoras z Was cos wymysli, bo ja juz sie niedlugo
> poddam. Od jakiegos czasu, bo ja wiem, moze od roku moje paznokcie sa

Ja mialam to samo. Byl dermatolog, byly odzywki, byly witaminki, byl cynk w
tabletkach, bylo uwazanie na to co jem. Niewiele to wszystko pomagalo. Od
dluzszego czasu wszystkie prace domowe wykonuje w rekawiczkach gumowych (na
pocztku bardzo ciezko bylo mi sie do tego przyzwyczaic) i mocze paznokcie w
cieplej oliwie z dodatkiem paru kropel cytryny (na poczatku codziennie,
teraz co pare dni) no i ....pomoglo!paznokcie sa zdecydowanie mocniejsze,
przystaly sie szczerbic i wylamywac i udalo mi sie je juz troche zapusc.
Polecam-moze to i tobie pomoze

pozdrawiam
wisia

pasty do zębów