kosmetyki Flos Lek - co wybrac?

1. Data: 2003-03-09 09:48:48

Temat: kosmetyki Flos Lek - co wybrac?
Od: "Cann" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Biore udzial w programie "Dbam o zdrowie" i zebralam juz 14 kuponow. Nie
wiem na co je wymienic. Moze cos mi doradzicie? Do wyboru mam: Peeling do
mycia ciala Anticellulitis, Krem wyszczuplający, Krem pod oczy z serii
regenaracyjno - odzywczej. W kolekcji jest jeszcze krem do twarzy ale do
cery suchej i normalnej wiec i tak nie dla mnie. Moze ktos uzywal cos z
wymienionych? Na Wizazu akurat tych nie ma.

Cann